Sayfalar

Ocak 2015 Ay Takvimi

01 Ocak 2015 saat 19:08’den 04 Ocak 2015 saat 03:07’ye kadar Ay İkizler Burcunda büyüyecek. Detaylar için tıklayın.

04 Ocak 2015 saat 03:07’den 06 Ocak 2015 saat 13:02’ye kadar Ay Yengeç Burcunda olacak. Detaylar için tıklayın.
 

05 Ocak 2015 saat 06:53’te Dolunay gerçekleşecek.
Önümüzdeki iki hafta boyunca Ay küçülecek! 
Tüm yılın Dolunay takvimi için tıklayın. 

06 Ocak 2015 saat 13:02’den 09 Ocak 2015 saat 00:57’e kadar Ay Aslan Burcunda küçülecek. Detaylar için tıklayın.

09 Ocak 2015 saat 00:57’den 11 Ocak 2015 saat 13:56’ya kadar Ay Başak Burcunda küçülecek. Detaylar için tıklayın. 

Etkili epilasyon tarihleri için tıklayın. 

11 Ocak 2015 saat 13:56’dan 14 Ocak 2015 saat 01:43’e kadar Ay Terazi Burcunda küçülecek. Detaylar için tıklayın.

14 Ocak 2015 saat 01:43’ten 16 Ocak 2015 saat 10:01’e kadar Ay Akrep Burcunda küçülecek. Detaylar için tıklayın.

16 Ocak 2015 saat 10:01’den 18 Ocak 2015 saat 14:04’e kadar Ay Yay Burcunda küçülecek. Detaylar için tıklayın.

18 Ocak 2015 saat 14:04’ten 20 Ocak 2015 saat 14:59’a kadar Ay Oğlak Burcunda küçülecek. Detaylar için tıklayın. 

Etkili epilasyon tarihleri için tıklayın. 

20 Ocak 2015 saat 14:59’den 22 Ocak 2015 saat 14:47’ye kadar Ay Kova Burcunda büyüyecek. Detaylar için tıklayın.
 

20 Ocak 2015 saat 15:13’te Yeni Ay gerçekleşecek.
Önümüzdeki iki hafta boyunca Ay büyüyecek!
Tüm yılın Yeni Ay takvimi için tıklayın. 

22 Ocak 2015 saat 14:47’den 24 Ocak 2015 saat 15:31’e kadar Ay Balık Burcunda büyüyecek. Detaylar için tıklayın.

24 Ocak 2015 saat 15:31’den 26 Ocak 2015 saat 18:37’ye kadar Ay Koç Burcunda büyüyecek. Detaylar için tıklayın.


26 Ocak 2015 saat 18:37’ten 29 Ocak 2015 saat 00:36’ya kadar Ay Boğa Burcunda büyüyecek. Detaylar için tıklayın.

29 Ocak 2015 saat 00:36’dan 31 Ocak 2015 saat 09:08’e kadar Ay İkizler Burcunda büyüyecek. Detaylar için tıklayın.
31 Ocak 2015 saat 09:08’den 02 Şubat 2015 saat 19:40’a kadar Ay Yengeç Burcunda büyüyecek. Detaylar için tıklayın.


 

34 yorum:

  1. merhaba kozmik bakım ben saçımın gürleşmesi için kestirmek istiyorum fakat küçülen ay büyüyen fazını anlayamadım hangi burçlarda kestirmem doğru olur ? birde bugünlerde ne zaman kestirsem gürleşmesi için olumlu sonuç alırım ?

    YanıtlaSil
  2. Epilasyon tıklanmiyor sevgili kozmik :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili kozmik bakım epilasyon tarihlerini goruntuleyemiyorum.3ocak ta randevum vardı acaba iptal mi ettirmeyelim.tarihlerini öğrenebilir miyim...

    YanıtlaSil
  4. Epilasyon tarihleri linki çalışmıyor

    YanıtlaSil
  5. Ocak ayi epilasyon gunleri acilmiyor :(

    YanıtlaSil
  6. Etkili epilasyon tarihleri tıklanmıyor:((

    YanıtlaSil
  7. merhaba. şimdi ocak ayında ay aslan burcundayken küçülüyor; koç burcundayken büyüyor :\ hızlı uzaması için aslandayken mi koçtayken mi kesim yapmalıyız???

    YanıtlaSil
  8. sevgili gizem 8 ocak sizin için en uygun gün. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  9. ben de kararsız kaldım sevgili ikikızannesi :)) koç burcunu değerlendirin bu kez. zaten iki ay sonra aslan burcu büyüyen ay fazına geçecek. bir sonraki kesiminizi de aslan günlerinde yaparsınız. şifa olsun her biri:) sevgiler <3

    YanıtlaSil
  10. epilasyon tarihleriyle ilgili sorunu dün gidermiştim arkadaşlar. güle güle kullanın, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ocak ayi icinde saclarin hizli uzamasi icin kesim gunu var mi acaba???

    YanıtlaSil
  12. Kozmikcim, saç boyamak için uygun günleri öğrenebilirmiyim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. peki bir soru daha. saç bakımı için mesela maya maskesini uygulamak için ay aslan burcundayken küçülüyor ya da büyüyor olması önemli mi? bir de boya için hangi tarih uygun? hangi burç? :]

    YanıtlaSil
  14. aslan ve koç günleri sevgili halide. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  15. sevgili hilal, aslan ve koç günleri uygun günler. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. hayır önemli değil sevgili ikikızannesi. her iki fazda da etkilidir. koç ve aslan günleri boya için uygundur. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  17. Kozmik bakımcığın ben yaklaşık 4 ay once belimde olan saçlarımı omuzlarimda kestirdim sarıydı rengi kestirdigimde daha sonra kızıl yaptım akınca çikolata kızıl yaptım çok koyu olduğunu görünce komple actirdim çok süre geçmeden açık kahveye boyattım bir süre bekledim 1 ay kadar sonra omre şeklini almasını istedim ustleri kahve altlarini da actirarak sarı yaptım yani saçımı fazlasiyla yordum ve yıprattım ama yine de sacimda cok dökülme yoktur saç uzatmak için sinameki kürünü uygulamak istiyorum fakat saçı çok dokeceginden korkmaktayım 1 gün arayla karanfil kürünü de uygularsam iyi olabilir mi ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. sevgili hazal, kullanabilirseniz sarımsaklı şampuan hazırlayıp kullanın bu dönemde. konu ana sayfada mevcut. sinameki kürü herkeste dökülme yapmaz, birkaç kez uygulayıp görmek lazım. dilerseniz geçenlerde verdiğim arı poleni maskesini deneyin, ben çok faydasını görmüştüm. ayrıca bundan sonra işlem öncesinde yine arı poleni meskesi ile aynı gün yayınladığım handistan cevizi yağı uygulamasını deneyin. karanfil kürü uygulamanızda da bir sakınca yok tabi. hangisini tercih eder ya da hangisinden memnun kalırsanız onunla devam edin. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim kozmik bakımcığım önerilerinizi dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
  20. sevgili kozmik bakım saçlarımın hızla uzamasını istiyorum ve 3 ile 5 şubat kesmeyi düşünüyorum sence doğru bir tarihmidir ne zman kesmeliyimve gerçektenişe yarıyormu hızla uzaması için cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  21. Kozmik bakım,
    Yağ günleri hangi burçtaydı?

    YanıtlaSil
  22. sevgili kübra 3 ve 4 şubatta tüm gün ay aslan burcunda olacak. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  23. ikizler, terazi ve kova burçları sevgili fullmoon:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kozmik bakım.
      :)

      Sil
  24. mrblar ben şubat ayı saçımı kestirmek istiyorum en uygun gün hangisi yardımcı olur musunuz? şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  25. bu ay koç burcu günleri uygun sevgili canan. bunu kaçırırsanız 3-4 marttaki aslan günlerini değerlendirebilirsiniz. bu ikisini kaçırdığınız takdirde mart sonunu beklemeniz gerekir. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  26. SORULARIMIZI CEVAPSIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :) MART GİBİ SAÇIMI BOYATMAYI DÜŞÜNÜYORDUM 3-4 MARTTA HEM SAÇIMI KESTİRİRİM HEMDE BOYATIRIM :*

    YanıtlaSil
  27. merhaba kozmik bakım kaş gürleştirme içinde etkili bir formülünüz var mı acaba ?

    YanıtlaSil
  28. sevgili gizem, kaşlarınızı ay aslan ve koç burçlarında iken alın. ayrıca kirpik bakımı kategorimizdeki çay uygulamasıda bu konuda başarılı.şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
  29. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  30. Merhaba ben lavanta kürüne dün başlayamadım bugün başlasam olur mu birde maydanoz kürüyle birlikte Nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlayabilirsiniz sevgili merve. maydanoz kürünü sabahları lavantayı geceleri içebilirsiniz.
      şifa olsun.

      Sil
  31. Düzenli bir diyete başlamak için neler gerekli , hangi günleri takip etmeliyim ?

    YanıtlaSil