Sayfalar

Ay Aslan Burcunda


Tüm burçlar Aslan burcu etkisinde 10 Aralık 2014 saat 05:14’ten 12 Aralık 2014 saat 17:18’e kadar Ay Aslan Burcunda küçülüyor olacak.

Aslan burcu günlerinin kendine has ve etkisi yükselen kürleri için tıklayın.

Şifa olsun.

6 yorum:

  1. Kozmikcim havuç kürü uygulicam ama cesaret edemedim saçı açıyo dedikleri için. Saçlarımda kına var ve maalesef boya tutmuyo. Havucu denesem nasıl olur sence

    YanıtlaSil
  2. Merhaba kozmik bakim
    Azonce maya maskesi yaptim ve suan sacimda, verdiginiz olculere gore yapmama ragmen cok sulu oldu ve yuzume akiyo :( nerede yanlis yaptim acaba?

    YanıtlaSil
  3. inanın bilemiyorum sevgili ebru. fakat rengi açarsa boyanın tutma ihtimali de artar diye düşünüyorum. tahmin elbette bu. saçınızı tanıyan bir kuaföre danışmanızı öneririm. yardımcı olamadım! sevgiler <3

    YanıtlaSil
  4. sevgili zuhal, oranlarla oynayabilirsiniz, sakıncası yok. esas olan sizin rahat uygulamanız. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Dün yaptım havuç kürünü saçlarım yumurta kokuyo yada ben huylandım bilmiyorum. Kokusunu bastrsn diye küre lavanta koymuştum ama bi ise yaramadı. Yumurta yerine ne koyabilirim :-(

    YanıtlaSil
  6. sevgili ebru, aldığınız kokunun kaynağı b vitamanini. yumurta yerine kullanabileceğiniz bemiks ampul de b vitamini olduğu için aynı ağır kokuya sahip malesef.

    YanıtlaSil