Sayfalar

Yay Burcunda Güzellik ve Bakım

22 Şubat  2014 saat 12:11’den 24 Şubat 2014 saat 15:50’ye kadar Ay Yay Burcunda küçülecek;
Protein ve vitamin içeren bakımların etkisinin arttığı sabah saatlerinden itibaren cildinize ve saçlarınıza bu içerikte bakımlar yaparsanız Yay günlerini en doğru biçimde değerlendirmiş olursunuz.
Bu bakımları yaparken hazır maskeler kullanabilir ya da evde doğal maskeler hazırlayıp uygulayabilirsiniz.
Vitamin ve proteinin en yoğun olduğu ve en ulaşılabilir olan maddeler yumurta ve mayadır. Maya maskesini hem cildinize hem de saçlarınıza uygulayabilirsiniz. Yumurta ihtiva eden maskelerde aynı şekilde saçlara uygulanabilir. Vitamin ampulleri alabilir ve bakım maskelerinizi vitaminden zenginleştirebilirsiniz.
Ayrıca yumurta akı kullanarak doğal ve etkili bir cilt maskesi yapabilirsiniz.
Yay günleri Maya Maskesi dışında:

Sinameki Kürü için uygundur.
Havuç Kürü için uygundur. (havuç, yapısında protein de barındırır.)
Turp Kürü için uygundur.
Sığır İliği Maskesi için uygundur.
Karanfil Kürünün de hızlı etki göstereceği günlerden biridir bu günler.

10 yorum:

  1. Kozmikcim dip boyam geldi 4 gun sonra seyehate cikicam boyamak icin en uygun zamn hangi gunler olur acaba?

    YanıtlaSil
  2. benim saçım kuru ve kıvırcık olduğundan maya maskesi anında saçımda kuruyor tüm malzemeleri iki katına çıkarmama rağmen nedense böyle oluyor ne yapabilirim bu konuda diğer yerlere süremiyorum bile sadece ön tarafa değdirebiliyorum ama anında kuruyor saçım sorunlu değil ama yüz-kafa-vücut derim malesef komple hassasmış bu hassasiyeti dindirsin ve kuruluğu alsın diye istiyordum

    YanıtlaSil
  3. çarşamba gününe kadar boyamanızı öneririm o halde sevgili burcu. öğleden sonraya kalmazsa iyi olur hatta. çünkü sonraki günler boya için hiç uygun değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederm yarin birgun boyatiyorun o halde
      sevgiler...

      Sil
  4. sevgili msblueblack sizing için en iyisi en az günde 2,5 litre olmak üzere alkali su içmenizi öneririm.

    YanıtlaSil
  5. Evet ona baslayali uc ay oldu faydasini gordum yine de sivi kivamda da olsa ben bu maskeyi uygulamaya devam edeyim o zaman cok tesekkur ediyorum bu aradaa :) iyi ki varsınız

    YanıtlaSil
  6. saç kesimi için uygun zaman ne acaba?

    YanıtlaSil
  7. sevgili kozmik bakım şubat ayı boya ve saç kesim günlerini kaçırdım. mart ayında hangi günlerde yapabilirim. kuaförüm evim ve işim birbirinden uzak olduğu için önceden ayarlamam lazım. aceleciliğim bu yüzden yani :)

    YanıtlaSil
  8. sevgili meltem 3 mart her ikisi için de uygun.

    YanıtlaSil