Sayfalar

Bugünü Bekledim

Ben dileklerimi bu güne sakladım. Yeni ay’ ın o muhteşem başlangıç enerjisine…
2013 benim için zor bir yıl oldu birçok anlamda. Kimin için hep kolaylık vardı ki? Sağlığımız, gücümüz yerinde olsun; yeniden, yeniden, yeniden başlarız…
Siz vardınız 2013’te :) Hep yanımdaydınız. Sevginizle, ilginizle, dualarınızla, desteğinizle hep buradaydınız. Daha güzel ne olabilir?
Uzun zamandır teşekkür etmek için fırsat kollarken, madem yeri geldi dillendireyim: Her fırsatta bana uğradığınız için, teşekkürleriniz için, takdirleriniz için, mutluluklarınızı paylaştığınız için, yayınları beğenip paylaşarak bloğumuzu daha
 
yukarılara taşıdığınız için ve daha birçok şey için çok teşekkür ederim. Elleriniz, okuyan gözleriniz, sevgi dolu yüreğiniz dert görmesin inşallah.
Bugün aydınlık günlerinizin başlangıcı olsun.
Sağlığınız her gün biraz daha iyiye gitsin. Neşeli, keyifli dakikalarınız giderek daha fazla yer kaplasın gününüzde.

En çok kahkalarınız olsun dudaklarınızda, en çok şükürleriniz. Öyle ki şikayet edecek bir şey bulamayın günün bitiminde.
Öyle doğru yaşayın ki gelecek günleri, yastığa başınızı koyar koymaz huzurla dalın uykuya. Sizi uyutmayan tek neden durup durup güldüren bir anınız ya da mutlulukla karışık heyecanınız olsun.
Yanınızda sadece sizin gelişiminize katkıda bulunanlar, sizi hissedebilenler ve koşulsuz sevenler olsun.  Diğerlerinin olmaması büyük şans!
Yuvanız her gün biraz daha dönüşsün cennete. Hep sağlık, hep mutluluk, hep güzellik aksın evinizden, ailenizden etrafa.
Her Yeni Ay kendi çerçevesinde ekstra güzellikler ulaştırsın yaşamınıza. Tıpkı bu Yeni Ay’ın geleceğinizi, kariyerinizi,  maddi durumunuzu,  toplumdaki yerinizi, azminizi, saygınlığınızı, hafızanızı, kuracağınız işi, yükselişinizi desteklemek için can attığı gibi...  Dileyin içinizden geçen güzellikleri; dileyin ve unutun dilediğinizi. Hatırladığınız an gerçekleştiği an olsun:)
İsterseniz hemen şimdi, buraya yazın. Gelecek yıl birlikte bakalım, birlikte mutlu olup, kutlayalım:)
Her gününüz büyük küçük mutlaka tatlı süprizler getirsin size. Öyle mutlu olun ki kalbiniz şükürler dolsun, sevinçle zıplayın etrafta:)
Sürpriz demişken:) Farkettim ki sosyal medyadan takip eden dostlara biraz daha torpilli davranmışım son dönemde. Dengeyi bozmamak gerek dedim ve blog izleyicilerim için de bazı ayrıcalıklar tanımaya karar verdim. Bakalım görelim  2014’te…
Herşey gönlünüzce olsun:)
Sizi seviyorum..

12 yorum:

  1. güzel dilekleriniz için çok teşekkürler Kozmik Bakım...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Kozmik,aynı dilekleri paylaşıyorum.Yeni yıl hepimize sağlık bolluk bereket getirsin,huzur dolu geçsin.Yeni yılda da takipteyim.

    Sevgi ve selamlarımla :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yazmışsın.. Saf, temiz duygulu, sade ve umut dolu.. Allah gönlüne göre versin inşallah.. Bloğun hakettiği yerlere çok daha iyi yerlere gelsin, fazlasıyla hakediyor.. Tabii bizi unutmaman kaydıyla :)

    YanıtlaSil
  4. Süpersin ya süppeeerr .. güzel, mutlu bir 2014 olsun yaw...

    YanıtlaSil
  5. amin inşallah kozmikcim güzel dileklerin için çok tşk ederiz yeni yılın seninde kutlu mutlu saglıklı ve huzurlu gecmesi dilegiyle :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel insan, mutlu ol sen inşallah. . En büyük dileğin senin olsun bu yıl. . Ki olacak, hissediyorum. . :)

    YanıtlaSil
  7. sevgili emireamade güldürdün beni:)) onun bir yılda benim olması için, üç ay içinde ilk iki level ı atlamam ve cem yılmazın dediği gibi halayda temeli atmam lazım:))
    yine de OLSUN diyorum, hayat süprizlerle dolu ve herşeyin üzerindeki güç için zorluk ya da imkansızlık yok:)

    yukarıda bizi hissedebilenleri dilemiştim, çok teşekkür ederim. gerçek yaşamda bile zor bulurken buradan bunu yakalayabilmek mutlulukların en büyüğü. kozmik bakımın kıdemli bebeği emire de kocaman öpücükler benden:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel yürekli insan umarım yüzünüz hep güler ve umarım şu isteğiniz size çabucak gelir

    YanıtlaSil
  9. Kozmikcim, biz sana nasil tesekkur edelim :) hepimizin Allah gonlune gore versin. Guzel dileklerine katilmamak mumkun degil. Aci tecrubeler yasatan 2013 sonrasi 2014 un kendime ve tum Kozmik Bakim ailesine saglik, huzur, mutluluk ve guzellik getirmesini dilerim insallah. Bide bi bebik diliyorum kendime ve isteyen herkese :)))

    YanıtlaSil
  10. güzel dileklerin için teşekkürler.
    Senden de Allah razı olsun bizlere faydalı bilgiler hazırladığın için.

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim<3 en güzel arzularımız bizim olsun. kaynağımız sınırsız :)

    YanıtlaSil