Sayfalar

Batıklara Çözüm

Geçtiğimiz haftalarda Şeyma Hanım batıklardan nasıl kurtulduğunu paylaşmıştı bizlerle.

Kendisi bu sorununu Hametan Pişik Kremi ile çözmüş. Ağdadan üç gün önce, duş sonrası kese yapıp, bu kremi bacaklarına uyguluyor ve ağdadan sonra  üç gün daha bu kreme devam ediyormuş. Aldığı sonuçtan fazlasıyla

memnun.  Şeyma Hanım'ın yorumlarını buradan okuyabilirsiniz.

Şeyma Hanım’a bu güzel bilgiyi bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum yeniden.

Etkili sonuç veren epilasyon günleri için tıklayın.

Sizlere de şifa olması dileğiyle..

33 yorum:

  1. kozmikçim gösterdiğin ilgiye teşekkür ederi paylaşmıssın umarım herlese şifa olur

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim, çok faydalı olacağına eminim..

    YanıtlaSil
  3. Allah Allah.. cok ilginc.. pisik kremi ve batik.. hayir nerden aklina gelmis.. ilk firsatta deneyecegim ve ise yararsa sayenizde bir yasima daha girecegim.. ;)

    YanıtlaSil
  4. bikini bölgesinde oluşan batıklar için bir yöntem varmı

    YanıtlaSil
  5. sevgili huzur bu kremi kullanabilirsiniz. ayrıca "ağda sonrası bakım" kategorisinde bulabileceğiniz adaçayı yağını öneririm

    YanıtlaSil
  6. kozmikçim bu kremi bana doktor verdi batık için her duştan sonra sür diye iyi geldi tavsiye ederim ..

    YanıtlaSil
  7. bunu paylaştığınız iyi oldu sevgili tuba. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. batiklardan dolayi olusan yara lekeleri icin de ayva cekirdegi jeli fayda verir mi acaba?

    YanıtlaSil
  9. mutkala faydası olur fakat ne kadar ve hangi sure de olur bilemiyorum. uygun günlerde, -örneğin oğlak burcu gibi- maya maskesini de uygulayın.şifa olsun.

    YanıtlaSil
  10. Mutlaka denicem. Zira bende onlardan fazlasıyla var. Umarım faydası olur.

    YanıtlaSil
  11. şifa olmasını dilerim sevgili fawkes1987:)

    YanıtlaSil
  12. hametan kremi yağlı ve yağsız olanı var hangisini almamiz lazım

    YanıtlaSil
  13. sevgili isram şeyma hanım'ın bahsettiği krem yağsız olanı zannediyorum. yağlı olanlar merhem olarak geçiyor çünkü. sorunuzu görürse kendisi de yanıtlayacaktır zaten. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. ısram hanım bu kremın pomadı var yanlız ben kremı kadar memnun kalmadım.pomadı asla tavsıye etmem surdugunuz anda emılıyor zaten cok kullanıslı.kozmıkcım benım bıraz bacaklarımda leke kaldı onlardan kurtulmak ıstıyorum sınır otu onerdıler yanlız bulamadım bı turlu park bahce heryerde var dıyolar ama bana denk gelmedı senın bır fıkrın varmı acaba

    YanıtlaSil
  15. sevgili şeyma sinir otu gerçekten heryerde bulunur fakat tanımıyor olabilirsiniz. aynısafa bitkisini bulabiliyorsanız o da lekeler üzerinde çok etkilidir. ayrıca şimdilik karbonatlı maskemizi de uygulayabilirsiniz. her ikisine de sayfanın sağ kısmında, çok okunanlar listesinden ulaşabilirsiniz.şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  16. Ayy ne çok sevindim. İşe yaradığında muhtemelen edeceğim bütün hayır duaları şimdiden armağün ediyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Yagli ve yagsiz Hametan var siz hangisinden bahsediyorsunuz? Ben yagsiz olandan aldm ama henuz kullanmadim.

    YanıtlaSil
  18. Yagli ve yagsiz Hametan var siz hangisinden bahsediyorsunuz? Ben yagsiz olani aldim ama henuz kullanmadim.

    YanıtlaSil
  19. size de şifa olmasını diliyorum sevgili sadece huzur.

    YanıtlaSil
  20. sevgili dilara, sizin için doğru ürünün fotoğrafını ekledim yukarıya.
    şifa olmasını diliyorum.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Tabii bir de dar giyinmemek gerekiyor. Dar pantolonlar kıl köklerine baskı yaparak çıkmalarını engelliyor ve onların deri altına doğru uzamasına sebep oluyor. Pek çok olumsuz şeye sebep olduğu gibi.

    YanıtlaSil
  22. merhaba arkadaşlar ben de kollarıma epilasyon yapmadan önce böyle bi problem yoktu ama epilasyondan sonra üst kol yanlarında kırmızı pütürlükler oluştu. hametan kremi sürmeye başladıktan sonra hafif bir azalma var gibi. kullanmaya devam edip yorumlarımı bırakıcam.

    YanıtlaSil
  23. Sevgili kozmik ben avrupada yasiyorum.bu krem yerine herhangi bir pisik kremibuygulasam olurmi

    YanıtlaSil
  24. kesin bir sey soylemek dogru olmaz sevgili esma fakat bulamiyorsanizkesinlikle dneyin derim. Icerikleri cok farkli degildir diye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  25. Kozmik bakım bu ayki epilasyon günlerini ne zaman paylaşacaksınız meraklanma bekliyorum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaştım sevgili hilal,
      güle güle kullanın, faydalı olmasını dilerim :)

      Sil
  26. ya ne şahane bir site imişsiniz sizz varolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili hilal,
      siz de eksik olmayın :)
      faydalı olmasını dilerim <3

      Sil
  27. Ya ben pişik kremini yuzumede uyguluyorum yüzümü parlak gösteriyor fondten ve pudra kullanamıyorum sizce kıl yaparmi yada zararı olurmu fondetenden daha iyidir degilmi? markasın sudo.. Tam veremiyorum ismini yasaktır diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili cansel,
      kullandığınız pişik kreminin zararı olmaz. pek çok kadın tarafından kullanılan ve çok sonuçları açısından çok beğenilen bir üründür.
      şifa olsun..

      Sil
  28. Merhaba, benim sorunum tam olarak batık değil de tuylerimin tekrar çıktığı dönemde çok kaşıntı olması ve sanırım cildim çok hassas olduğu için ufacık bir kaşımada yara oluyor ve leke kalıyor.Bacaklarım bu kaşıntı lekeleri ile dolu :( hem bu lekelerin geçmesi hem de kasintinin olmaması için ne yapilabilir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sevgili Neslihan,
      kaşıntının nedenini bilemiyorum fakat kullandığınız yöntemle de ilgi olabilir, değişikliği deneyebilirsiniz. ağda kullanıyorsanız marka ya da tür değişikliğini de deneyebilirsiniz.
      yukarıdaki krem pişik kremidir ve bu konuda size yardımı olur. fakat tüylerin çıkışından önce başlamanız gerekir kullanmaya.
      şifa dilerim :)

      Sil