Sayfalar

Temmuz Ayı Epilasyon Günleri

1.SEÇENEK

02 Temmuz  2013 saat 02:22’den 04 Temmuz  2013 saat 11:07’ye kadar olan zaman dilimi epilasyon için olumlu etkiler taşımakta.

2.SEÇENEK
29 Temmuz  2013 saat 09:07’den 31 Temmuz  2013 saat 11:38’e kadar olan zaman dilimi epilasyon için olumlu etkiler taşımakta. (imkanınız varsa 30 temmuzu değerlendirmenizi öneriyorum, etkisi daha yüksek görünüyor.)

Ay’ın Boğa Burcunda küçüleceği  bu günler,  epilasyon için Temmuz ayının en uygun günleridir. Ancak bu günlerin etkisini görmek istiyorsanız tüyleri kökünden alacak bir yöntem kullanmalısınız!

Eğer tüylerinizin alırken kırıldığını düşünüyorsanız muhtemelen kuru bir cildiniz vardır. Bu olumsuz durumu en aza indirmek için şimdiden epilasyon yapacağınız bölgeleri günlük kullandığınız bir nemlendirici ile nemlendirmelisiniz.

Ay’la Yaşam kategorisinde yöntemle ilgili bilgileri,  püf kategorisinde bu tarihlerde ilginizi çekecek başlıkları bulabilirsiniz.

Önceki aylarda yöntemi uygulayanların yorumları için sizden haberler sayfasını ya da istenmeyen tüyler kategorisini ziyaret edebilirsiniz.

79 yorum:

  1. tatildeyim yaw nasıl yapcam şu epilasyonu tamda regl dönem bitmişti iyi denk geldi inş bi yolunu bulucaz :)

    YanıtlaSil
  2. ilk tarih zaten uymuyormuş. ama ikinci tarih inşallah olur :) yalnız kozmik çok az vakit kala mı yayınlıyorsun artık tarihleri? hep kaçırıyorum genelde :(

    YanıtlaSil
  3. diğerinin bitimine birkaç saat kala yayınlıyorum ama öncesinde sürekli sorulduğu için tarihi veriyorum. yorumları takip etmek daha güvenli olur blueoceanwind.

    YanıtlaSil
  4. bede reglden önce aldım ama napalım reglden sonraya geç olucaktı.
    seni kk dan takip ediyordum yorumları okuya okuya buldum burayı orda soran arkadaşlar var hala ben adresi veriyorum ama aycangül seninde oraya biyere bi not düşmen lazım hiç diilse profilinin bi kenarına
    iyiki varsın emeğine sağlık çok dua alıyorsun cnm öptüm

    YanıtlaSil
  5. sevgili birsen teşekkür ederim:)
    arayan çok arkadaşımızın olduğundan eminim ancak benim adres bildirmem yasak o platformda, reklam olarak algılanıyor zannnediyorum. keşke elimden gelen bir şey olsa. bende çok isterim oradaki arkadaşların tamamıyla yeniden buluşmayı:)

    sizler beni arayan arkadaşlara adresimi tarif etmeye devam edebilirsiniz:)

    YanıtlaSil
  6. off bende geç kalmışım :(

    YanıtlaSil
  7. betül hanım sağda bulunan son yorumların hemen üzerinde e-mail kayıt bölümü var. kayıt olursanız yayınladığım anda size bilgi gelir.
    bunun dışında kozmik bakım facebook sayfasını beğenin ve beğen butonunun hemen yanındaki butona basıp "ilgi alanı listelerine ekle" yi işaretleyin. böylece sayfadaki her yayında hemen bildirim alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. ben 29 temmuzda hasta olucam bi kaç gün sonra hastalığım bitecek mecburen ağda yapıcam ağustosun başında ağda günü olur mu

    YanıtlaSil
  9. ketenyiyen ağustos başındaki seçeneğimiz temmuz sonuna kaydı. ağustosun son haftasına kadar uygun bir seçenek yok malesef.

    YanıtlaSil
  10. Kozmik bakım,
    Büyüyen evrede tüylerimizi almak zorunda kalırsak hangi yöntemi tercih etmeliyiz? Jilet diye düşündüm ama emin olamadım.

    2 yıldır verdiğin tarihleri takip ederek oldukça güzel sonuçlar alan biri olarak tekrar başa dönmek istemiyorum. Hemen hemen bütün tarihleri değerlendirdim. Fakat şimdi tarihlerin dışına çıkmak zorundayım. Ne dersin?

    YanıtlaSil
  11. adet silkümün kendiliğinden değişmesiyle haziran sonunu da temmuz başını da kullandım hadi bakalım nolcak bundan sonra genelde uyuyor :)))

    YanıtlaSil
  12. fullmoon sık tekrarlanmayacaksa daha uygun olur. hatta jilet yerine tüy dökücü bir ürün daha iyi olur. biliyorsun metalin olumsuz etkisi daha fazla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüy Dökücü hiç aklıma gelmemişti. Evet çok daha iyi olur. Teşekkürler...
      :)

      Sil
  13. Kozmik bakım
    benim bidliğime göre tabi siz daha iyi bilirsiniz ama dolunay zamanında yapılan epilasyonun daha etkili oldduğu söyleniyor.fakat verdiğiniz tarihler dolunaya alakası yok 22 temmuzda dolunay var ama 29 temmuz aradan 1 hafta zaman geçiyor? acaba bi yardımcı olurmusun ...teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. evet verdiğim tarihler dolunayın dışında kalıyor genellikle. bazen de dolunay günlerine rastlıyor.
    dolunnayın daha etkili olduğunu kanıtlayan bir çalışma yapıldığına hiç rastlamadım. çünkü uzun zamandır bu konu üzerinde çalışyorum.
    çalışmalarımın ilk yıllarında dolunay günleri üzerinde de çalıştım.
    kısaca dolunayda tüyleri almakta bir yöntem. aklınıza hangisi yatıyor, içinize hangisi siniyorsa onu uygulayın.
    bu bilgileri başka yerde duymamanızın nedeni bana ait bir çalışma olmasıdır. yani bu konuda yazan sadece benim. bir de gizli bir takipçimiz bu bilgileri başka bir sitede kendi çalışmasıymış gibi yayınlıyor. dolunayın daha yaygın bir bilgi olması size yanıltmasın:)

    YanıtlaSil
  15. Aaaaa inanmıyorum Kozmik Bakım. Senden çok ben kızdım şimdi :(
    Gizli takipçin hakkında suç duyurusunda bulunmayı düşünmüyor musun? Senin o kadar emek verip hazırladığın çalışmaları başka birinin çalmasına nasıl izin veriyorsun? Yasal olarak yapabileceğin bir şey yok mu acaba?
    Uzun zamandır takipçin olarak yapabileceğim bir şey (çalışmaların sana ait olduğuna dair şahitlik falan) varsa seve seve yaparım.

    YanıtlaSil
  16. teşekkür ederim fullmoon.
    yaptığım çalışmaların yasal hakları yaklaşık iki yıl once alındı zaten. yeni çalışmalarımınkini de alıyorum.
    uyarıda bulundum ancak dikkate almadı.durumun ciddiyetini kavrayamadı ya da! birkaç aydır konu üzerinde çalışmalarımız vardı, tamamladık. şu an her şeyi kanıtlamış durumdayız, dosyamız hazır. bilişim suçları bürosu bu konuda gerçekten çok iyi çalışıyor. yada benim şansım yakın çevremde çok fazla emniyet mensubu ve hukukçu olması, bilemiyorum. düğmeye basmak için beklediğimiz bir tarih var.ona da çok zaman kaldı zaten. kendisine süpriz olacaktı ama bu vesileyle öğrenmiş olacak:)
    ihtiyaç duyarsak aklımda olsun, çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Keşke blogdan yazmasaydın da gerçekten süpriz olsaydı. Neyse çok sevindim bu duruma. Mail adresimi biliyorsun. Oradan bana ulaşabilirsin. Blogdaki bazı yorumları kaçırıyorum. :)

    YanıtlaSil
  18. kozmik bakım, verdiğin tarihlerde bazen özel saatler de veriyordun ve daha bi etkili oluyordu. uzun zamandır vermedin gibi geldi bana, bu sıralarda yok mu hiç??

    YanıtlaSil
  19. sevgili editor her zaman olmuyor. ancak temmuzun ikinci seçeneğine henüz bakamadım. özel bir şey farkedersem mutlaka ilave ederim.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba kozmik.

    Yardıma ihtiyacım var sanırım. Temmuzun ilk tarihlerinde ağdamı yaptım ve yeniden ağda dönemine geldim. Şimdi temmuzun son tarihini kullanırsam (ki daha çok var) ağustos ayında zor durumda kalacağım gibi. Ağustos 8'de bayram var malum. Temmuz sonu tarihini kullanırsam bayram arifesinde tüylerim alınacak düzeyde olmayacak ve kıyafet sorunu yaşatacak bana :( Ağustosun ilk tarihleri ne zamana denk geliyor öğrenebilir miyim acaba? Eğer ilk hafta bayramdan önce ise tarihler bugün veya yarın ağda yapıp o haftayı beklicem ki bayramda temiz olayım. Merakla yanıtını bekliyorum. Kuaföre gideceğim duruma göre.

    Bu arada tüylerimde azalma olduğunu belirtmeliyim. Zamanım kısıtlı olduğundan düzenli olarak tarihleri uygulayamadım ama tarihleri kaçırdığımda ağda yapmayarak bir sonraki tarihi bekledim hep. Buna rağmen tüylerimde azalma var çok mutluyum. Sayende :)) Çok teşekkürler emeklerin için. Yeni başlayacak olanlar için arada gelişim sürecini yazmak lazım böyle :))

    YanıtlaSil
  21. sevgili zeze öncelikle sonuç bildirimin için teşekkür ediyorum. eskiden daha fazla yazılırdı sonuçlar, bloga geçtikten sonra paylaşımlar azaldı. oysa biz duyduklarımızla motive oluyoruz.
    digger soruna gelince ağustos ayında tek seçeneğimiz olacak o da 26 ağustostu yanılmıyorsam. yukarıda yazmış olmalıyım.
    bu durumda en uygun şekilde planlamak için epilasyonunuzu kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  22. kozmik, aklıma takılan bişeyi sormak istiyorum. sen burda bazı çalışmalar yapıyorum diyorsun ya ben bu çalışmaları ayın büyümesi ve küçülmesine bağlı olarak vücudumuza etkisi olarak algılıyorum. doğru mu?? yoksa fal içeren bir burç durumu filan değil dimi? pek anlamıyorum da ondan soruyorum.

    YanıtlaSil
  23. evet, günlük burç yorumlarıyla ilgili değil sevgili editor.

    YanıtlaSil
  24. merhaba, önemli olan nokta ayın küçüldüğü günler mi yoksa tam dolunay günü mü? mesela bugun yapsak tam dolunay günü bugün.

    YanıtlaSil
  25. benim önerim dolunayı değil verdiğim günleri kullanmanız yönünde olur. önemli olduğu zamanlarda dolunayı da kullanıyoruz. ama bu ay dolunayı önermiyorum.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba kozmikl bakım. epilasyon günleri genelde adte dönemime denk geliyor. tavsiye edebilceğin bir yöntem var mı, öncesi ya da sonrasında almak gibi? hangi gün aralıklarında olabileceğini de belirtirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  27. sevgili kozmik en son haziran 2.seçeneği kullanabilmiştim 1 ay olmasına ve bacaklarımda tüyler olmasına rağmen öyle mutluyum öyle mutluyum ki anlatamam sana aralıklı aralıklı var yok çok önemli bişey bu benim için inan ki şu mübarek günlere sana da dua ediyorum beni bu dertlerden kurtardığın için çok çok teşekkür ediyorum. rabbim senden razı olsun senin de gönlündeki olsun inşallah :) sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  28. kardeşim ağustos ayını yayınlasana lütfen yani ben bu ay sonbu yaparsam olmucak çünkü ağustos basında n zamanlar uygun yazsana

    YanıtlaSil
  29. feyza hanım regl döneminize rastlıyorsa bu kez regl bitiminde almanızı öneririm çünkü bir sonraki seçeneğimiz bir ay sonra.

    YanıtlaSil
  30. sevgili Andromeda ağustos ayının başında uygun bir dönem yok malesef.yılda bir iki kez tek seçenekle karşılaşıyoruz. ağustos ayı da bunlardan biri. ağustosun son haftasında tek bir seçeneğimiz olacak. 25-27 ağustos gibi olur o da.

    YanıtlaSil
  31. sevgili özlem bu güzel sonuca da bunu paylaşmanıza da çok mutlu oldum. dualarınız için de çok teşekkür ederim, zamanlama mükemmel:)

    YanıtlaSil
  32. Regl döneminin bitimi için belli bir gün aralığı var mı peki? Bir de ben bazı bölgeler için makine kullanıyorum, kökünden çıktığına inanıyorum istisnalar hariç ama yanılıyor muyum? Ağda mı yapmalıyım? Teşekkürler bu arada bilgilerinizi paylaştığınız için:)

    YanıtlaSil
  33. rica ederim,güle güle kullanın:)
    bittikten hemen sonra yapabilirsiniz feyza hanım. sir ağda her zaman epilatörden daha iyidir ancak özellikle yaz mevsiminde epilatöre de ihtiyaç duyulabiliyor.

    YanıtlaSil
  34. kozmikçim 31 temmuzda bitmesi muhtemel adetimin acaba hemen agda yapsam faydası olurmu yoksa yapmamalımıyım

    YanıtlaSil
  35. biterse yapabilirsiniz elbette kağıt helva, sakıncası yok.

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. pembegül hanım elbetteki en iyi etki verdiğim tarihlerde görülecek. saat sınırı zaten keskin çizgiler olduğunu gösteriyor. yani farketmez demem mümkün değil malesef:) ama özel bir durumunuz varsa,kendinizi zorunlu hissediyorsanız yapabilirsiniz elbette. büyüyen ay fazındaki kadar olumsuz bir sonuç doğurmaz.

    YanıtlaSil
  38. ya ben suan ne yapsam kurtaramiyorum.. :( ayin 1inde reglim baslayacak. ondan sonra bayram bayramdan sonra tatil var. ben miis gibi tarihi kaciriyorum.. bu nasil bir sanssizlik.. yapacak bisi yok. bu seferlik tarihlerin disina cikacagim maleseeefff.. hemde sonuclar bu kadar mūkemmele yaklasmisken.. bacaklarimdaki tuyler okadar seyrek ki.. eldivenle toplasam olacak yani.. en az %70 azalma var benim tūylerimde ki daha 2sene oladi baslayali senin bu yontemine.. yalniz kozmikcim su notuda ileteyim sana, sag sol calismamizin etkisi gozle görūlūr acik ara farkla halaaa devam ediyor.. soktayim inan.. sag tarafim önce biterse sol icin bi gūzellik yapar misin banaa? ♥♥♥ ya ne tatliisiin... tesekkur ederim . eline koluna yuregine saglik..

    YanıtlaSil
  39. kozmik bakım ben 29-31 temmuz içinde mesela bugün uygunum bugün yapacağım ama bayrama kadar tekrar çıkar diye sıkıntıdayım:( ağustos başı için uygun tarihin varmı 1 2 3 4 5 6 7 ağustos olabilirmi diğer ay ? yoksa şimdimi yapmalıyım

    YanıtlaSil
  40. emireamade, bu ara şanssızlık dikkatimi çekiyor ama dönem dönem olur geçer nasılsa. şimdiden iyi tatilller:)

    YanıtlaSil
  41. andromedan ağustos sonuna kadar yok malesef. tamamen bozmaktansa bayramda çıkanları almanızı ya da tüy dökücü ile günü kurtaracak çözümler üretmenizi öneririm.

    YanıtlaSil
  42. anca bugün yapmaya fırsat bulabildim ve alttaki dipnotu görünce de müthiş mutlu oldum :)))

    YanıtlaSil
  43. kozmikçimm slmm bende dun aldırdım cok sukur. benımde bacaklarımda ve bıkınınn ustlerınde baya azalma var gercekten hamıleyken baslamıstım bu uygulamaya zaman zaman dısına cıksamda guzel sonuclar alıyorum cogu yerlerde bolgesel bosalmalar mevcut :)) yanlız koltuk altında hala etkısını goremıyorum sanırım araada jılet yapıyorum dıye oluyo. eline emegıne saglık cnm. dualarım senınle :))

    YanıtlaSil
  44. ağda yaparken hasta oldum ama işlemi tamamladım moralim çok bozuldu :( çok iyi gidiyordu ama şimdi artış mı olacak ? ve ben ağustos sonunda yine hasta olucam böyle giderse napıcam ben :(

    YanıtlaSil
  45. deva olsun hepinize, en yüksek faydayı görmenizi diliyorum:)
    seyma hanım çok sevindim güzel sonuçlar almanıza, istikraralı olursanız çok daha iyisi olabilir. dualarınız için ayrıca teşekkür ederim, benim için çok kıymetliler.
    sevgili ketenyiyen bozmayın moralinizi. ne olacağı belli olmaz, şimdiden sıkıntıya girmeyin.zaten ekimden itibaren tekrar çift seçeneğimiz olacak. hatta belki eylül başında bile kısacık bir zaman dilimi yakalayabiliriz:)

    YanıtlaSil
  46. ayy inşallah eylül başında olursa çok iyi olur

    YanıtlaSil
  47. Bu sefer çok mu acidi bana mi öyle geldi bilmiyorum :( , tam da regl bitimine denk geldi cok sevdindim :) .... bloga cok fazla yazamasam da sessiz takipçinim aldigim sonuclar belirgin oldugundan yazmak istedim , bacagimda bilek kismindan 7 8 parmak kadarlik kisminda farkedilir bi azalma var , yani ust kisimlarinda daha cok cikiyor ama bilek kisminda cok azaldi , bir de yer yer dökülmeler de var :) , emeğine sağlık kozmik bakimcim ,Allah her zaman yardimcin olsun...

    YanıtlaSil
  48. 29 temmuz u kullandım. Inşallah iyi olur ağustos da tek tarih var madem ona dayanalim. Teşekkürler kozmik!

    YanıtlaSil
  49. en kötü görünen kısmı da bilek kısmıdır değil mi:) çok sevindim, daha da iyi olacak.buraya hiç yazmadılar ama tamamen kurtulan izleyiciler de oldu. bu ay bir yakınında daha fazla acı duyduğunu söyledi. olumsuz bir durum değil ama merak etmeyin. epialsyondan once biraz bebk pudrasıyla alacağınız bölgeyi ovarsanız acı epey azalır aklınızda olsun. dualarınız için de çok teşekkür ediyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  50. Pudrayla ovaladiktan sonra yıkamadan mi ağdaya başlıyorum, bir de ne kadar süre ovalamaiyim :) ... teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  51. Ben de dün epilasyon yaparken her zamankinden daha çok acı hissettim. Burada yorumlarda bahsedildiği için yazmak istedim.

    YanıtlaSil
  52. evet ben de daha fazla hissettim. zor bi gündü :S

    YanıtlaSil
  53. sevgili bnnu yıkanmaması gerekiyor, fazla değil biraz ovmak yeterli. geçkaldım sanıyorum ama bundan sonraki uygulamalarda inşallah:)

    YanıtlaSil
  54. Tamam çok pratik gözüküyor uygulamak istiyorum, inşallah.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  55. bu ayki zorluk sizlere en güzel sonuçları yaşatsın inşallah:)

    YanıtlaSil
  56. bugun herkezin yorumu gozukuyor ve cevaplanmis benimkisi ndn yok kozmik bakimmmmm emireamadenin bahsettigi sag ve sol calismasi nedir diye sormustumm

    YanıtlaSil
  57. sağol canım tam 30 unda yaptım bakalım umarım işe yarar azcık kalanıda 31 inde yaptım ama akşamı cnkü işteyim sabah. umarım artmaz dahada... teşekkürler

    YanıtlaSil
  58. fotosentez sorunuz bana ulaşmadı.

    emireamade tam olarak emin olamamıştı. yavaş yavaş alınan sonuçları farkedemeyebiliyoruz malum.bir tarafı için olumsuz bir tarih verdim. diğerini uygun tarihte aldı. kıyaslama yaparak aradaki farki görmüş oldu:)

    YanıtlaSil
  59. anladim kozmik bakim bende acaba bisi yazdinda benmi kaçırdım diye telaşlanmıştım,tesekur ederim

    YanıtlaSil
  60. Bir mucize arıyorum diyosanız tamda yerindesiniz bu sayfa bence bizler için bir mucize bana deselerdi bu tüylerin zamanla azalıcak diye hayatta inanmazdım şimdi kendi gözlerimle görüyorum değişimi... Gebeliğimden dolayı buraya sık sık girip yazamaz oldum ve hastaneye gittiğim için bazı zamanlar malesef uyamadım kozmik bakımın verdiği tarihlere ama bir ay önce farkettim ki uymadığım zamanlar olduğu halde ben faydasını görmüşüm. İnşallah bu blog yıllarca devam eder çünkü kızımda faydalansın istiyorum :) Emeğine yüreğine sağlık kozmikcim. Her ağda yapışımda dua ediyorum ve benim gibi herkesde eminim dua ediyodur sana iyiki tanımışım seni... :*
    Uzun zamandır yazmadığım için gözlemlediğim değişimi paylaşmak istedim :) şifa olsun herkese :)

    YanıtlaSil
  61. Merhaba ben yaklasik olarak 10 aydir tarihleri takip ediyor kesinlikle disina cikmiyorum. Ilk aylarda dogum sonrasi adet gormedigim surecte pek sonuc alamamistim ama sonrasinda duzenim oturunca azalma basladi. Eskiden agda sonrasi 20. gun ormana donerdim simdi 6 hafta gecmesine ragmen evde capri ile gezebiliyorum seyrek ve ciliz olduklari icin goze batmiyolar. Yalniz senden bi ricam var tatil bayram gibi durumlarda mecbur kalindigi icin tarihlerine disina cikmak gerekiyo gerileme olmamasi icin uygun zamanlarin yani sira bir de kesinlikle uygun olmayan tarihleri de verirsen cok memnun olurum. Eminim pek cok kisi bundan da faydalanacaktir...

    YanıtlaSil
  62. sevgili fermi friedmann bu güzel yorumu cevaplamıştım dün gece ama zaman zaman benim de yorumlarım yayınlanmıyor anlaşılan:))
    faydalı olabildiğime çok mutlu oldum, umuyorum küçük prensese de faydam olur:) sağlıkla büyüsün inşallah.
    dualarınızın benim için anlamını tahmin edemezsiniz, ne kadar teşekkür etsem az.
    kucak dolusu sevgiler:)

    YanıtlaSil
  63. nihal hanım merhaba,
    faydasını görmeye başlamanıza sevindim:)çeşitli sebeplerle zaman zaman etkisini göremediğimiz dönemler olabiliyor.iyi ki umutsuzluğa kapılıp vazgeçmemişsiniz. eninde sonunda bu döngü kırılıyor çünkü.
    bahsettiğiniz durumlarda kesinlikle uygulanmaması gereken dönemlerin başında büyüyen ay fazı geliyor. küçülen ay fazında ise sinameki kürü uygulanabilir dediğim dönemlerde kesinlikle epilasyon yapılmamalı şeklinde özetleyebilirim.
    ancak bu o günlerin dışında daima yapılabilir anlamına gelmemeli. bu da konuya hakim olmayan, yeni ziyaretçilerimiz için bir tedbir notu olsun:)

    YanıtlaSil
  64. mrbb :)ilk alternatifi kullanamamıştım ikinciyi kulladım ondada kollarım kaldı çünkü o kadar çok alınacak bölgem varki bitmyio yetişmiyo:) kozmikcim bacakalrımı gecen aydan beridir almadım bu ay ikinci alternatifi degerlendirdim tüm bacak alırım hep 1 aydır çok rahatsız edici deildi benim kıl boylarım her bölgede herkesinkinden biraz fazla uzundu şimdi boylar kısald ıgecen aydan bu yana çok iyi bbu ayki ikinci alternatifi kullanırken bacaklarımdaki tüyleri almakda zorlandım çünkü cansızlaştı agda bantları kullanırdım onlar artık yeterli olmuyo kalıyo bi yerlerde bundan sonra nasıl bi yöntem seçicem bilmiyorum ama çok iyi gidiyo benim için tüy problemi sıkıntı deil öyle artık ,kollarımı bu ay alamadım boyları ciddi anlamda azaldı saolasın iyiki varsın :*

    YanıtlaSil
  65. çok sevindim sevgili ümit. ağda bantları değilde rolon şeklindeki sir ağda kısa tüyler için güzel birçözüm. denemeni öneririm.

    YanıtlaSil
  66. merhaba kozmikbakım:) zorda kaldığımızda büyüyen ay fazlarını kullanabilirsiniz demiştiniz galiba.. peki şu aralar o dönemde miyiz? takip edemiyorum da kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  67. sena hanım zorda kalırsak küçülen ay fazını kullanabiliriz ancak büyüyen ay fazını kullanmamalıyız.iki hafta ay büyüyen fazda olacak. ağustosun 25 inden sonar 26*27 gibi de epilasyon için uygun günlerde olacağız.

    YanıtlaSil
  68. lütfen bana eylül başında tarih olduğunu söyleyin o kadar iyi gidiyor ki maşallah diyeyim sayenizde bu düzen bozulsun istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  69. çok güzel, çok sevindim ketenyiyen.önümüzdeki hafta başı sizin için uygun olmayacak mı peki.

    YanıtlaSil
  70. hayır hastalığıma denk geliyor 26-27 :(

    YanıtlaSil
  71. AGUSTOS AYI EPİLASYON GÜNLERİ NE ZAMAN ÖĞRENEBİLİRMİYİM MAHVOLDUM BEKLEMEKTENM :((

    YanıtlaSil
  72. özlem hanım yarın akşam, bir gün daha gayret:)

    YanıtlaSil
  73. kozmik bakım bu ayda da özellikle önerdiğin bi aralık var mı? 30 temmuz çok harika bi tarihti. 6 aydır kullanıyorum bu yöntemi sürekli bi azalma var evet ama bu 30 temmuz nerdeyse yarıya indirdi.

    YanıtlaSil
  74. temmuz ayında adetimn bitmesiyle almıştım üst bacağımı ama daha önce tam epilasyon günlerimde aldığım gibi etki etmedi ne yazıkki. o günlerde aldığımda çok geç çıkmıştı yaklalaşık 2 ay sonra. bu normal mi? bir de eylül ayının başlarında umarım tarih vardır..:)

    YanıtlaSil
  75. editor, hafta sonu çok sıkı bir çalışmayla geçti ama sorunuzun cevabını alma açısından iyi de oldu sanıyorum. ağustos ayı epilasyon tarihleri başlığında görebilirsiniz. güle güle kullanın:)bu arada 30 temmuz gerçekten güzeldi:)

    YanıtlaSil
  76. feyza hanım eylül ayıyla ilgili yeni konuya cevap yazdım, oradan control edebilirsiniz.
    digger konuda da elbette ki tarihlere uymadan sadece regl bitiminde almanın ekstra bir faydası olmayacaktır. bunun sadece her iki seçeneği de kullanamadığınızda zaman kaybetmemek için uygulayın. herhangi bir engeliniz olmadığı aylarda sadece verdiğim tarihlere gore almaya dikkat edin.

    YanıtlaSil