Sayfalar

Güzellik ve Bakım

04 Nisan 2013 saat 11:43’ten 06 Nisan  2013 saat 16:01 ’e kadar Ay Kova  Burcunda küçülecek;

İki gün boyunca saç bakımında en etkili malzeme yağlar olacak.
Kuru saçlar için badem yağı, zeytin yağı ya da jojoba yağı etkili birer nemlendirici olacaktır.

Eğer saçlarınızın dökülerek azaldığını hissediyorsanız ısırgan yağı, sarmısak yağı, hint yağı, yılan yağı, çörekotu yağı gibi saç çıkarmaya yardımcı olan yağları tercih etmelisiniz.
 
Bu bakımlar saç köklerini   güçlendirerek dökülmeyi de en aza indirecektir.
Önerim bu günlerde saç köklerini beslemeye yönelik yağların kullanılması.


Sinameki kürüne devam edenler için uygun günler.
Ayrıca kirpiklerinizi badem yağı uygulayarak güçlendirebilirsiniz.

14 yorum:

  1. Saç bakımı yapmıyorum uzun zamandır,akşam saçlarımla yağları yeniden buluşturayım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarihte turp bakımıda yapılabilirmiydi, saç uzatmak için. İçinde yağlar ve b vitamini bulunacak. Ama benim 2 gün önceden bekletmem gerekiyor. Yakın bir tarih varmı, saç uzatmak için yapıyorum bu bakımı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turbun içinde balı 2 gün bekletmem gerekiyor, onun için. :D

      Sil
    2. 5 gün sonra,koç burcunda uygulanabilir.

      Sil
    3. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Badem
    Isirgan
    Sarımsak
    Çörek otu
    Hint
    Zeytinyağ
    Yukaridaki 6 yağı karıştırarak bakım yapmak saçı
    yorar mı?

    YanıtlaSil
  4. kişiye göre değişebilir, deneyip gözlemlemek gerekir. ayrıca bu listede susam yağı da olabilir.saç için çok önemlidir.

    YanıtlaSil
  5. Isırgan yerine Susam olacaktı. Yanlış yazmışım. Isırgan yağı alacaktim ama yokmuş.

    YanıtlaSil
  6. Saclarim tutam tutam dokuluyordu. Karanfil kuru uyguladim 2 - 3 uygulamada masallah etkisini gosterdi ve dokulme durdu cok memnun kaldim tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim tülay hanım:) herkesin bünyesini uygun bir kür vardır mutlaka, bunu bulup sorunu gidermeniz çok güzel:)

      Sil
    2. Aycangul hn. Bendeki sevinci bilseniz yag bakimi nasil zordu benim icin saca surup bir sure bekletmek ve o yaglari sacimdan arindirmak benim gibi tembel biri icin nasil zor geliyordu ama karanfil kuru dustan sonra nemli saca losyon gibi uygulayip kurutmak cok pratik oldu tabi en önemlisi ise yaramasi :)

      Sil
    3. karanfil kuru sac da uzatyormu sinamekiyi birakip onu yapabilirim sinameki cok kotu kokuyor da

      Sil
    4. karanfil kuru sac da uzatyormu sinamekiyi birakip onu yapabilirim sinameki cok kotu kokuyor da

      Sil