Sayfalar

Güzellik, Bakım ve Alışveriş

19 Ocak 2013 saat 03:36’dan 21 Ocak  2013 saat 16:04’e kadar Ay Boğa  Burcunda büyüyecek;

Ay  Boğa Burcu’nda iken bedenimiz gibi saçlarımızın da minerallere ihtiyacı olur.
Bu günlerde maya maskesi yapabilir ya da kil maskesi uygulayabilirsiniz. Turp, sarımsak, zencefil gibi kök bitkilerden de faydalanabilirsiniz.
Özellikle saçlarınızı uzatma gayreti içerisinde iseniz.
 

Eğer sık sık cilt bakımı yapıyorsanız ve etkisini görmek istiyorsanız  bu günlerde mineral içerikli maskeler yapmanızı öneriyorum. Yine mayadan ve kilden yararlanabilirsiniz. Bunun yerine güvenilir markaların hazır mineralli cilt maskelerini de kullanabilirsiniz.

Bu günlerin bir diğer özelliği ise alışveriş için son derece şanslı etkiler sağlamasıdır:)

Bakın bir önceki Boğa Burcu günlerinde hangi alışveriş tecrübeleri yaşanmış :)

10 yorum:

  1. sevgili kozmikçik zencefili saç bakımında nası kullanıyoruz ? ya da zerdeçal kullanılabilir mi canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zencefilin demlenerek durulama şeklinde kullanıldığı duymuştum daha önce ama zerdeçalış hiç duymadım.
      şubat ayını atlatabilirsem bir çok bakım kürü vereceğim burada. o zaman daha fazla alternatifimiz olacak menekşelale:)

      Sil
    2. kozmik için üç kere oley oley oley o zaman :))

      saç çıkarmak için de vardır inşallah o kürlerden. amin :))

      Sil
  2. dün saçlarımın kırıklarını aldırdım şimdide saglıklı bi şekilde uzamasını istiyorum hangi maskeyi tavsiye edersin kozmikçim ben maya maskesini düşündüm ama

    YanıtlaSil
  3. şifa olsun, sağlıkla uzasın :) maya maskesi saçın ihtiyacı olan tüm maddeleri içeriyor ebru, rahatlıkla kullanabilirsin..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürlr hepen yarn uygulicam

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben de yeni geldim :) saçınma maden suyu s
    sürsem nasil olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin güneş:) mineral günlerinde uygulanabilir ama üzerinde "gazlı içecek" değil, "doğal mineralli su" yazdığından emin olunmalı.

      Sil
  6. valla her konunun bana uyduğunu görmüştüm bi alışveriş kalmıştı onu da yaşamış oldum bugün :) inanır mısınız bugün bikaç bişi alıyım dedim evet çok param gitti ama çok kalabalıktı o karambolde bedeni tam ayarlayıp seçemeden almış bulundum eve geldiğimde cuk üstüme oturdu bana bereketi de bu oldu şimdilik inşallah dahada değişik şeyler yaşarım :D

    YanıtlaSil