Sayfalar

Diyet,Güzellik ve Bakım

27 Aralık  2012 saat 20:06’dan 30 Aralık  2012 saat 09:45’e kadar Ay Yengeç  Burcunda olacak;

(28 Aralık  2012 saat 12:21’ de Dolunay  gerçekleşecek )

Ay Yengeç Burcunda iken beden enerji sağlamak için içgüdüsel olarak karbonhidratlara yönelecektir. Bu durumda ihtiyaç duyduğumuz enerjiyi sağlamak için karbonhidrat içeren gıdalar tüketmeliyiz ve bol bol su tüketmeliyiz. Ancak bu enerjiyi tahıllardan almakta fayda var. Bol bol hamur işi ve şekerli gıdalar tüketirsek hem sağlığımız hem kilomuz olumsuz etkilenecektir.

Özellikle diyabetlilerin hassas davranmaları gereken bir dönem. Şekerin de iki kat etkili olduğunu unutmamalılar!

Bu günlerde akciğerler, karaciğer, safrakesesi ve mide hassas organlarımızdır. Dolayısıyla ülser, bronşit gibi bu organları ilgilendiren rahatsızlıklarınız varsa zarar verecek şeylerden kaçınmalısınız.
Emziren anneler sütü arttıran gıdaları özellikle bu günlerde ihmal etmemeli.

Yukarıdaki organlar ve göğüsler için destekleyici ve tedavi edici her şey yapılabilir; sonuç olumlu ve iki kat etkili olacaktır.

Ancak bu organlarla ilgili operasyonlardan, acil bir durum söz konusu değilse  bu dönemde kesinlikle kaçınılmalıdır.

Bu dönemde Dolunay’ ın gerçekleşeceğini ve o gün yağlı gıdalar tüketirseniz bu yağların vücuttan atılmasının çok zor olduğunu da unutmayın.

Diyete başlamak için 29 Aralık 2012 tarihi çok uygun, iki hafta boyunca ilgili günün beslenme kriterlerine de uyarak hızlı kilo verebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Kozmik bakimcim epilasyon tarihi yaklasti di mi? Yaa ben iyice uzasin diye iki ayda bire dusurdum epilasyonumu, o yuzden su anda sabirsizlikla tarihleri bekliyorum, cok fena durumdayim... Bu arada tum emeklerin icin sagol, Rabbim icinden geceni hayirlisiyla sana nasip etsin insallah...

    YanıtlaSil
  2. uff cidden midem aşırı hasssas ve şu anda yediğim bişi dokundu ölüyoruumm :(

    YanıtlaSil
  3. Konuyla alakalı değil ama nereye yazacağım bilemedim, dün gece ayın etrafında muntazam bir hale vardı.. izlemek muhteşem keyif vericiydi.. bunun bir işareti varmıdır kozmiğim :)
    haleyi bilmeyenler için TDK dan bilgi paylaşayım..

    hale : (ha:le) Arapça
    1. Bazı yıldızların, özellikle ayın çevresinde görülen geniş ve aydınlık teker

    YanıtlaSil
  4. Çok şükür bu ay ki dolunayı kazasız belasız kavgasız atlattım.Aslında kavga çıkabilirdi ama sabredebildim çok şükür :)))

    YanıtlaSil
  5. off dünden beridir midem berbat ekşiyo yaa cidden etkisi var o zaman

    YanıtlaSil