20 Aralık 2012 Perşembe

Evde Saç Kesimi Nasıl Yapılır?

Ay takvimine göre belirlediğimiz saç kesimi günlerinde gelen “kuaför kapalıydı, dışarı çıkamadım, kaçırdım, yine kaçırdım, kaç aydır kaçırıyorum…” şeklindeki  hüzün dolu mesajlara daha azla duyarsız kalamadım:)

Dışarı çıkmadan, evde de saçınızı kesebilirsiniz.  Evde saç kesimi nasıl yapılır, daha net görmek için resme tıklayabilirsiniz.

Ayrıca kahkül boyunu uzun tutarak kahkülsüz ve farklı görünen bir model elde edebilirsiniz.
Güle güle kullanın:)

 

22 yorum:

  1. Cesaret edemem sanırım.Evde perçemlerimi hafifce düzeltmek dışında kesime cıks :)Amma velakin güzel bilgi kozmikim.Sağol.

    YanıtlaSil
  2. ımm iyi fikir,bir kez bende bu yöntemi uygulamıştım, ama bildiğim kadarıyla saç kesim günlerinde saçarımızın görünmeyen bir yerinden azıcık kesmemiz yeterli oluyor du,yanlışmı hatırlıyorum yoksa:/

    YanıtlaSil
  3. evveeeet, ben saçlarım uzunken bunu sık sık yapardım.. gerçekten çok güzel katlı bir kesimi oluyor.. kesinlikle cesaret edin ve deneyin.. çok başarılı bir sonuç alacaksınız, ben çook nadir saçımı kuaförde kestiriyorum uzunken.. hep kendim keserim bu yöntemle.. şimdi kısa ve modelli olduğu için kuaföre gidiyorum mecburen, şimdi görünce özlemişim sanki.. saçımı uzatsam mı acabaa... :)

    YanıtlaSil
  4. Kirpiklerime hint yağı ile hindistan cevizi yağı sürüyorum. Birde senin verdiğin tarihlerde birazcık kirpiklerimin ucundan kessem. Bir arkadaşımız yazmıştı. Bu tarihlerde kesip sürünce daha iyi uzadığını, ne zaman kesebilirim.

    YanıtlaSil
  5. ne zaman kescez saçımızı kozmikcim lütfen bu ay keseyim saçımı unutma tsrihimizi :))

    YanıtlaSil
  6. zeynep doğru biliyorsun, her kesim tarihinde saç kestirmemize imkan yok. asıl kesimi yaptıracağımız tarihe kadar istersek yine uygun günlerde görünmeyen bir bölgeden küçük ve kısa bir tutam alabiliriz.

    uygulayan arkadaşlarımızın olması çok güzel, heveslendik:)

    kedi83 kirpik kesme konusuna ben hiç cevap yazmayayım izin verirsen, yüreğim kaldırmıyor çünkü.

    ümit saç kesim tarihlerini önceki gece verdim zaten. bu tarihleri nasıl kaçırdığını anlaşıldı.biz bir düşünelim blog olarak, sana nasıl bir ceza vereceğimize karar verelim artık!

    YanıtlaSil
  7. sanırım kozmikbakımla hep birbireimizi kovalıycaz aklıma ne gelse yada neye ihtiyaç duysam/fazla gelse kendimde hissettiğim o konuyu burdada görüp hayrete düşüyorum..bende tam bugün kırıklarımı aldım saçım uzun ama uzatmaya çalışıyorum hala ve asla kırıklar için kestirmeme konusunda karar aldım ama bugünlerde olabileceğini bildiğim için hadi kırıklarımı almaya çalışayım dedim ve güzel oldu umarım saçımın daha güzel uzamasında yardımcı olur..teşekkürler kozmikbakım kalplerimiz hep birbirine karşı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. çok begendim bende denicem :))

    YanıtlaSil
  9. yaa kozmikcim,
    yaa ben yine sac kesimini kacirdim valla artik dayanamicam belime kadar gelen saca basicam makasi..
    yaww her gun bakiyom nerdeyse ben neden goremiom bu tarihleri bi deyiverin gari..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Güzellik ve Bakım" başlığında Kozmik Bakım yayınlamıştı. Saç kesimi 20-22 Aralıktı, geçti. 1 ay sonra yine var.

      Sil
  10. yaa ama ben hergun bakiyorum nasil goremiyorum...
    ben bu blogu kullnamiyorum galibaaa...3 ay oldu kestiremedim yaa..

    YanıtlaSil
  11. kozmikbakım seni ocak ayında tanıdım 2013'ün getirdiği güzelliklerden birisin iyi ki varsın... benim sana danışmak istediğim bir konu var saçlarımı hiç boyatmadım boyatmakta istemiyorum 27 yaşında olmama rağmen 1 yıldır saçlarım beyazlamaya başladı 10 tane kadar var sert ve kısa oldukları için dik dik saçımda belli oluyor ben onları kessem sorun olur mu kesecek olsam yavaş uzaması için epilasyon zamanında mı kesmeliyim yoksa saç kesim zamanında mı? şimdiden çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ne güzel cümleler bunlar,çok teşekkür ediyorum:)
      epilasyon günlerinde keserseniz biraz daha yavaş uzar.
      ayrıca maya ile ilgili iki yazımı okumanızı öneriyorum. beyazları yavaşlatmak için faydası olacaktır.
      şifa olsun:)

      Sil
    2. Maya maskesini uyguluyorum ilk defa saça maya sürüldüğünü sizden duymuştum çokta memnunum benim sorunlu, elektrikli, kuru, kepekli saçlarım gayet sağlıklı oldu şimdi çok seviyorum saçlarımı kozmik bakım çok teşekkürler... epilasyon konusunda da çok iyi sonuç aldım onu ilgili başlığa yazacağım

      Sil
  12. Nasıl yani, saçımızın en arkasının bir tutamından 1 cm kadar kestik diyelim, bu kesim bütün saçın uzamasına fayda yapıyor mu?

    YanıtlaSil
  13. ben bu şekilde kestim saçımı tüm saçı katlı seviyorsanız güzel duruyor kuaförde kesilmiş gibi oldu kimse inanmadı benim kestiğime ama en kısa ve en uzun katlar arasında çok fark oluyor

    YanıtlaSil
  14. evet sevgili aysun, bu kadarı bile etki gösteriyor fakat saç uçlarınız sağlıksızsa tam anlamıyla bir kesim yapmanız gerekir.

    YanıtlaSil
  15. sevgili duygu ilk deneyim yorumu sizden geldi sanıyorum. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba sevgili Kozmik doğru başlığı bulamadım buradan sormak istedim,mart ayında saç kesimi için hangi günü değerlendirmeliyiz

    YanıtlaSil
  17. sevgili yasemin yarın da kesim için çok güzel bir gün. sonraki bir ay sonra.

    YanıtlaSil

© 2011 Kozmik Bakım, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena