Sayfalar

Güzellik ve Bakım

 
 
 
 
 
31 Ekim  2012 saat 20:40’tan 03 Kasım  2012 saat 09:43’e kadar Ay İkizler  burcunda küçülecek;

Saç bakımı için  yağları tercih ediyorsanız işte size en uygun günler. Saçlarınız bu yağları en iyi biçimde değerlendirecektir.
Kuru saçlara sahipseniz badem yağı ya da jojoba yağı ile saçlarınızı nemlendirebilirsiniz. Eğer saçlarınızın çoğalmasını istiyorsanız ısırgan yağı, hint yağı, yılan yağı, çörekotu yağı gibi saç çıkarmaya yardımcı olan yağları tercih etmelisiniz.
.
.
.
.
.

17 yorum:

  1. kozmikcim ben şimdi uzuun birşey sorucam :)dün ben maya ve sodayı karıştırıp maya maskemi yaptım ve saçlarım ışıl ışıl oldu ben bu yağ bakımınıda çok seviyorum ama daha dün yaptım ya bakım üst üste de saçıma birşeyler yapmak istemiyorum (takip ettiğim kadarıylada ayda bir maya bir de yağ bakımı yapacak kadar özel ve güzel gün denk geliyor:D) bir ay içerisin de bu iki maskeyi yapsam saçıma çok yüklenmiş olur muyum yoksa bir ay yağ bir ay maya mı yapmalıyım. Bir de saçlarım kuru ve tekrardan saç çıkmasını istiyorum bunun için ardıç yağı ve menekşe yağı alayım diyorum nasıldır bu yağlar bilgin var mı bunlarımı almalıyım yoksa yukarda vermiş olduğun yağlardan biri daha mı faydalı olur ?


    ayyy çok yazdım kusuruma bakma kozmikcim şimdiden hakkını helal et...

    YanıtlaSil
  2. hayır tabi ki zararı olmaz.yağ seçimini de saçının ihtiyacına göre belirlemelisin.saç miktarının artmasını istiyorsan ukarıdaki yağları kullanabilirsin. nemlendirmek istiyorsan zeytin yağı ya da badem yağı kullanabilirsin, menekşe de sevdiğim yağlardandır ama tek başına kullanma.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim kozmikcim.

    YanıtlaSil
  4. bu günlerde sarımsak sürsem saçıma olabiilirmi kozmik bakım evimde yagım yokda dışarı çıkıp alıcam olmazsaa saç çıkaran, saçla ilgili dönemleri hep kaçırıyorum yaa inş bu kez yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. birkaç diş sarmısağı ezip zeytinyağına koyarsan doğal bir sarmısak yağı elde edersin. sarmısağı mineral günlerinde aksatmadan kullanmalısın.yağ günlerinde ise anlattığım şekilde kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. menekşe yağını tek başına kullanınca ne oluyor ki? ben kullanıyordum... Gliserin ile beraber kullanıyorum da köklere menekşe uçlara gliserin sürüyorum katıp karıştırmıyorum yani.

    YanıtlaSil
  7. menekşe tek başına ağırdır.genellikle bu tür yağlar için badem ve zeytinyağı baz alınır. başka bir deyişle baz yağlarla biraz inceltmek gerekir. alerjiye neden olabilir bazı ciltlerde.bu sadece menekşe için değil,birçok yağ için geçerlidir.

    YanıtlaSil
  8. bu dönemde uzamasına yardımcı olmak için neler yapmalıyız sence şu kil maskesi vardı ya çok memnun kaldım saçlarım yumuşak oldu :) ama uzamasını hızlandırmak istiyorum sağlıklı bi uzama tabii:(

    YanıtlaSil
  9. Kozmik bakım senden bir ricam var.Bize toplu olarak hangi günlerde neleri yapmamız ve uzak durmamız gerektiği konusunda genel bir açıklama yazarmısın?Bak mesela mineral günlerinde sarımsağı aksatmadan kullan demişsin.Yani buna benzer bir şekilde şu şu besinleri şu şu yağları şu şu bakımları şu günlerde yapınız diye genel bir açıklama yapabilirmisin?Açıkçası ben şimdiye kadar sadece tüyler saç boyama ve saç kesimi zamanlarına uydum.Ama görüyorumki aslında baya uyulacak şey var ama bugünlerde biraz kafam karışık o yüzden genel bir açıklama süper olur :)

    YanıtlaSil
  10. dilekcim kil maskesinden memnunsun madem devam etmelisin,kilin içerdiği mineraller saçı besleyip uzamasına destek verecektir zaten ama istersen hazırladığın maskenin içine vitamin ampulleri ve uzatma konusunda ün yapmış yağlardan ilave ederek etkiyi biraz daha arttırabilirsin.

    YanıtlaSil
  11. uyku mahmuru aslında neler uygulanmasını gerektiğini zaten her yayında tekrar ediyorum. tavsiyede bulunduğum arkadaşın durumu bizimkinden çok farklı olduğu için o sarmısağı direkt uygulayacak ve mineral günlerini o nedenle aksatmaması gerekiyor. diğer uygulama şekli olan şampuana katma durumundan zaten sürekli kullanıyoruz.
    beslenme konusundaki yayınları ve kesim, boya günleri dışında kalan günleri de takip edersen inanan bana kısa sürede oturtacaksın sistemi :)
    yine de bazı düşüncelerim var,fırsat bulduğumda üzerinde çalışacağım; sanıyorum seni memnun edecektir:)

    YanıtlaSil
  12. kozmik bakım cuma günü yağ almak için aktara gittiğimde sarımsak şampuanı ve karışık saç bakım yağını da önermişti ama ben senin fikrini almak istedim. Bilgin var mı bu sarımsak şampuanı hakkında?

    YanıtlaSil
  13. gardenya hiç kullanmadım,güvenemiyorum,hergün yeni bir ürün çıkıyor ve bu güven sorunu yaratıyor malesef.ben sarmısak şampuanımı kendim hazırlamıştım.boşalan 50 cc lik bir yağ şişesine şampuanımdan ayırıp 1 diş sarmısağı uzun şeritler halinde doğruyordum.(rendelendiğinde saç aralarında kalıyor!)
    kısa sürede tükendiği için kokusu da daha fazla ağırlaşmıyordu.
    isterseniz şampuan hakkında konuşabileceğiniz bir başlık açayım ve sen o başlıkta bu soruyu yeniden sor olur mu? sen bir başlangıç yaparsın, şampuanlar hakkında sorusu olan herkesfaydalanmış olur:)

    YanıtlaSil
  14. ya bu sarmısağı kullanmaya başladım ben iki hafta kadar kullandım ilk zamanlar çok yoğun kokmadı sarmısak şampuanda durdukça kokusu ağırlaştı eşimde rahatsız oldu haliyle mecburen bıraktım ben de :( ama herkes iyi olduğunu söylüyo kullanmak istiyorum ben de ne yapabilirim ki bu konuyla ilgi acaba

    YanıtlaSil
  15. Ben bir yazı okumuştum saça zeytinyağı uyguladığımızda belkide tam temizleyemiyoruz yada sarımsak kullandığımızda kokudan kurtulamıyoruz bunun için durulama işlemini süt ile yapmalıyız gibi bir yazıydı :\

    YanıtlaSil
  16. işte bu koku oluşmaması için küçük miktarlarda hazırlamak gerekiyor şampuanı. eğer yanılıp orjinal kutuya sarmısak katarsanız gün geçtikçe kokusu adaha da ağırlaşıyor.
    ben saçımdaki sarmısak kokusundan lavanta ile kurtuldum.(şampuanı kullanmayı bıraksanız dahi uzun süre saç derisi kokuyor çünkü)uygulamak isterseniz "saç bakımında lavanta" başlığından bilgi edinebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. teşekkür ederim kozmikcim eşime çaktırmadan deniycem anlarsa yine artık mecbur bırakırım ne yapayım :D :D

    YanıtlaSil