Sayfalar

Dolunay gerginliğini alır ;)




.
.
.
.
.
..
..

11 yorum:

  1. 30 ekim salı günü boyunca dolunayın gerginlik yaratan etkileri devam edecektir, dikkatli ve kontrollü olmaya çalışmakta yarar var.

    YanıtlaSil
  2. :) Stres atalım. İş günü. :)

    YanıtlaSil
  3. sanırım normalde gergin olan insanlarda dolunayda sakin olabiliyor :) eşim öyle

    YanıtlaSil
  4. kim korkar dolunaydan diyorsun yani;)

    YanıtlaSil
  5. Bugün gayet gergindim.Neyse ki bitti :)

    YanıtlaSil
  6. ay inanmıyorum ben de inanılmaz gergindim eve gelip kapıyı çarpıp kendimi odaya kapattım saatlerce şimdi gerginlik geçti ama baş ağrısı kaldı

    YanıtlaSil
  7. Konu Ekim için ama cidden bu hafta neyin etkisini yaşıyoruz kozmik bakımcım ya bilgin var mı?Genelde bir isteksizlik huzursuzluk ve agresiflik hakim üzerime.Durduk yerde hır çıkarasım var ne oluyor anlamıyorum.Reglim başlamadan huysuzlanırdım biraz ama reglim başlayınca geçerdi.Reglim bitti geçmiyor meret.Huzursuz aksi lanet biri oldum çıktım Volkan Konakça :)

    YanıtlaSil
  8. Şimdi anladımmmm yinemi dolunay.Hay allah kurt kadınamı dönüyorum yoksa :P

    YanıtlaSil
  9. konu ekim konusu ama günlerden dolunaydı :)

    YanıtlaSil