13 Temmuz 2012 Cuma

Cilt Bakımında Lavanta..

Lavanta ile genç ve dinç kalın !

Sevgili dostlar,“Lavanta” ile ilgili yazımın son bölümüne geldik..

Peki pürüzsüz, ışıl ışıl bir cilt için lavantayı nasıl kullanacağız?

Kaynamakta olan yaklaşık bir buçuk su bardağı suya bir tatlı kaşığı lavantayı atıp, 10 dakika ağzı kapalı olarak demleyeceğiz. Demlendikten sonra ılımasını beklemeden süzmeliyiz.
On beş gün boyunca her gün akşam yemeklerinden en az iki saat sonra bir su bardağı dolusu ılık olarak içmemiz gereken lavanta çayını her defasında (her kullanımda) taze olarak hazırlamamız şart. Bir gün önce arta kalan miktarı kullanamıyoruz. Kolay olsun diye bir kaç günlük hazırlayıp buzdolabında da bekletemiyoruz. Hiçbir şekilde damak tadına uygun olsun diye, içerisine şeker veya benzeri hiç bir katkı ilave etmiyoruz.Tadının çok kötü olmadığını daha önce de yazmıştım. On beş günlük ilk kür tamamladıktan sonra haftada üç-dört defa, akşam yemeklerinden en az iki saat sonra bir çay bardağı içmeye devam ediyoruz.Cildimiz sağlığına kavuştuğunda kür tamamlanmış oluyor.

Dikkat ettiyseniz saçlar için verdiğim tarifin aynısı..Ancak bu kez lavantayı 10 dakika demliyoruz. 


Bu kür cildinize doğal güzelliğini yeniden kazandıracak, lekeler ve sivilceler kaybolmaya başlayacak.Cildinizde meydana gelen canlılık sizi çok şaşırtacak! Cildinizdeki kusurları kapatma gereği duymayacaksınız.

Yaşınız ne kadar genç ise lavanta kürünün etkisi o kadar hızlı olacaktır.Ancak yaşınız kaç olursa olsun;sivilce ve lekelerden arınmış,doğal güzelliğini yeniden kazanmış bir cilt görmek ve bunu korumak istiyorsanız lavanta vazgeçilmeziniz olacak.

İnatçı cilt problemlerinde maydanoz kürüyle desteklemenizi tavsiye ederim!

(maydanoz kürü için parçalanmış 15-16 adet maydanoz,yarım limonun suyu -iki yemek kaşığı- ve yarım bardak suyu robottan geçirip kahvaltıdan 15-20 dakika önce içmeniz gerekiyor.15 günlük ilk uygulama+1 hafta ara+15 günlük ikinci uygulama kürü tamamlayacaktır.-hamileler ve düşük tansiyon hastaları için önerilmediğini hemen belirtmek isterim-)

Lavantaya geri dönecek olursak; hazırladığınız çayla bir parça pamuğu ıslatıp öncesinde temizlediğiniz cildinizi silebilirsiniz.Bu tür bir uygulama için birkaç damla lavanta yağı da kullanabilirsiniz.Çünkü lavanta aynı zamanda etkili bir dezenfektandır ve özellikle akneli ciltler için bu çok faydalı olacaktır.

Ben pratik kullanım imkanı verdiği için lavanta yağını evimde her zaman bulundururum.Özellikle baş ağrısı çektiğimde ilaç kullanmadan önce birkaç damla lavanta yağı ile masaj yapmayı tercih ederim.

Ya kurutulmuş lavanta? Evet,onu da hiç eksik etmem evimden.Uyuyamadığımda bir fincan lavanta çayı ile rahatça uykuya dalarım.

Küçük lavanta keseleri de vazgeçilmezimdir.Sizlere de tavsiyem bu küçük keselerden hazırlayıp gardrobunuza koymanız ya da yastığınızın içine yerleştirmeniz.Hatta bir tanesini çantanıza bile atabilirsiniz.

Özellikle yorgun ya da gergin hissettiğinizde bir tutam lavantanın sizi nasıl rahatlattığına inanamayacaksınız! İşte böyle bir durumda çantalardaki lavanta mükemmel bir kurtarıcıdır.Sadece 5 dakika içinize çekeceğiniz hafif bir lavanta kokusu bile erken yaşlanmaya da neden olan ve stresliyken artan kortizol hormonunun salgılanmasını yavaşlatarak sakinleşmenizi sağlayacaktır.

Kısacası gençliğinizi,güzelliğinizi ve sağlığınızı korumak için;hem kadınların hem de erkeklerin dostu olan bu mor renkli çiçeği evinizden eksik etmeyin !

Sevgiyle ve güzel kalın:)

Lavantanın farklı kullanım biçimlerine buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.

87 yorum:

  1. çok güzell bilgiler canım. teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. Kozmik bilim yine harikasın....:))))))))

    YanıtlaSil
  3. kozmik bakim yine çok faydalı bilgilerle bizi aydınlatmışsın teşekkürler.
    Ben saç için uygulayacaktım ama şimdi düşünüyorum da 15 gün bu kürü yapıp içersem hem saç hem cilt için fayda görebilirim kaynatma süreleri farklı ama yinede cilt için 10 dk kaynattığmda saçımada yararlı olacaktır dimi kozmik bakım?

    YanıtlaSil
  4. sizde öylesiniz ikizim,şifa olsun;)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle dilekcim, yinede kuşkun olursa dıştan uygulamayla destekleyebilirsin:)

    YanıtlaSil
  6. baş ağrısına mı,bu harika! bazen başımdaki ağrı gözüme vuruyor ve sanki yuvalarından çıkacak zannediyorum.. bunu denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  7. elfHatun baş ağrısının daha etkili ilacı nane yağıdır.iyi bir nane yağı baş ağrısının geleceği hissedildiğinde burun içine birazcık sürülürse ağrı başlamadan yok olur.çok etkilidir:)

    YanıtlaSil
  8. Kozmik Bakım,
    Lavanta denilince aklıma hep çocukluğum geliyor. Annem banyo sabunlarını genelde lavantalı alırdı. babam da ben de çok severdik.

    YanıtlaSil
  9. yıllardır türlü çeşitli krem, ilaç, doktor tavsiyesi v.s ile üstesinden gelemediğim akne problemimin üstesinden lavanta kürüyle geldim, kurallara sadık kaldığınız müddetçe gerçekten işe yarıyor. lavanta çayından sonra da bir yiyecek ya da su harici içecek tüketmmeniz gerekiyor o yüzden uyumadan önce yapmak en yararlısı.

    YanıtlaSil
  10. doğru bir biçimde, sabır ve titizlikle uygulandığında doğal yöntemler gerçekten işe yarıyor. Tabi defalarca kendini kanıtlamış olan kürleri tercih etmek gerek.

    YanıtlaSil
  11. Lsvsnts kürünü ne zaman uygulamak gerekli,istediğimiz bir gün başlayabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  12. dolunay'ı takip eden ilk gün başlamanız sonucu olumlu yönde etkileyecektir.

    YanıtlaSil
  13. kozmik bakımcım demledikten sonra bardağıma limon katabilir miyim? Şeker tatlandırıcı vs. katmıyorum ama limonla içersem bir sakıncası var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. limon da katmıyoruz bnnu. ağır geliyorsa ilk günlerde lavantayı daha az kullanarak alışmayı deneyebilirsin.

      Sil
  14. Lavanta kürünün 15. günündeyim ama gözle görülür bi fark yakalayamadım düzenli olarak kullanıyorum ama kozmik bakım ben çay için kurutulmuş lavanta kullanıyorum aktarlarda satılıyor ya onlardan.Bir yerde hata mı yapıyorum.Eskiden çok fazla sivilce problemi yaşamazdım ama stresten midir nedir artmaya başladı.Bir de çay bittikten sonra bir parça pamuğa çayı döküyorum aynı pamuğun üzerine de birkaç damla lavanta yağını damlatıp yüzüme sürüyorum , etkisini neden göremiyorum:(

    YanıtlaSil
  15. Bu arada tabiki tarihlere de dikkat etmem gerekiyor ama sorunum ciddi boyutlara ulaşınca yazıyı görür görmez uygulamaya başladım .Benim asıl sorum lavantayı mı yanlış kullanıyorum şüphesi :(

    YanıtlaSil
  16. yanlış kullandığını sanmıyorum, yukarıda tarif edildiği gibi demlediğini düşünüyorum. belki sivilcelerin karaciğer kaynaklı değildir!-bana mail adresimden ulaşmanı isteyeceğim bunnu-

    YanıtlaSil
  17. kozmik bakım gmail adresinden yazdım.Umarım gelmiştir .Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. kozmikcim buradan da yazmak istedim verdiğin bilgilerin nasıl faydalı olduğuna dair... şöyle ki:
    lavanta kürünü bıkmadan her akşam yaptım 26. günümdeyim hala devam ediyorm.maydanoz kürüyle destekliyorum ve maydanoz kürünün de 12. günündeyim.Kürleri uyguladığım sırada sivilceler çıkmaya devam ediyordu ama yorulmadan küre devam ettim.Sonuçta artık yeni sivilceler çıkmıyor,regl günlerinde çıkanlar da küçük ve onlara lavanta yağı sürdüğümde 2 gecede kuruyor.Bir tek sorunum var izlerini geçirmekte zorlanıyorum malesef :(.
    Kürler için tekrar teşekkür ederim kozmik bakım .İyi ki varsınnnnn

    YanıtlaSil
  19. Süpermiş,yarın hemen lavanta alıp içmeye başlıyorum.Kozmikcim bi tanesin valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifa olsun:) içip güzelleşelim:)

      Sil
  20. merhaba kozmik bakım, ben bu kürü 10 dk ocakta kısık ateşte kaynatıyorum sonra hemen süzüyorum uygulama doğru mudur canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaynamaması gerekiyor tam olarak ama bunu uygulamak oldukça güç. ısıyı çok düşük tutmak gerekiyor. yani kaynama noktasında ama fokurtu olmayacak. bu tür demlemelerde ben küçük kavanozda kaynar suya koyup hemen kapağını kapatıyorum ve soğumasını engelliyorum. bunun için kavanozu peteğin üzerine koyabilir, sıcak havlu benzeri bir şeyle sarabilir ya da hali hazırda sıcak su varsa kavanozu sıcak suya oturtabilirsiniz. imkanlarınız hangisine elverirse.
      ya da en azından 5 dakika sonra altını kapatıp diğer 5 dakikayı da böyle doldurabilirsiniz. yalnız ağzı kapalı olmalı ki etken maddeler buharlaşmamalı.

      Sil
  21. kozmikciğim lavanta kürü için büyüyen ay fazında nasıl etki görebiliriz? akşam lavanta çayı içip dibinde kalanla yüzümü sileceğim sabahta maydanoz limon kürü yapacağım ama su ara limon suyu sarımsak kürü yapıyorum uygulama için yol gösterir misin? Su sivilceler canımı çok sıkıyor artık 26 yaşıma geldim hala kurtulamadım şunlardan :(

    YanıtlaSil
  22. bence 25 mayısı beklemeniz en doğrusu. ayrıca sabah değil de gece yüzünüzü temizleyip uygulamanız daha etkili olur.şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  23. kozmikcim ya bende yapıcam bu kürü 25 mayısta başlamak için uygun demişsin yapmayı düşünüyorum fakat 25 mayısta sanırırm bu ısırgan kürüne başlamak içinde uygun bi gündü öyle yazmıştın sanırırm yaznlış hatırlamyıyosam kısaca şöyle deyim iki kür aynı dönemde olumsuzluk yaratırmı şimdiden tşkler....

    YanıtlaSil
  24. ısırgan kürüne ilk kez mi başlayacaksın ümit?

    YanıtlaSil
  25. Cok tsk ederim verdiginiz bilgiler icin. Rica etsem email adresinizi alabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  26. rica ederim:) sayfa başlığının hemen altındaki menüde iletişim adresim mevcut.

    YanıtlaSil
  27. benim yüzümde ufak ufak sivilceler vardı kürü uyguladığımda daha ilk günlerden onlar sönüp gitmişti çok hoşuma gitmişti yalnız ilerleyen günlerde yüzümde uçu olmayan büyük sivilce çıktı bende bıraktım ve geçti neden böyle olmuş olabilir

    YanıtlaSil
  28. şule hanım basit bir tesadüf olabilir ya da arınma kürlerinin tamamında olduğu gibi potansiyel sivilcenizin çıkışını hızlandırmış olabilir.endişelenmenize gerek yok, sivilce yapmaz.

    YanıtlaSil
  29. sivilceler için bugün lavanta kürüne başlamak istiyorum ancak bugün regl oldum. Kürü uygulamamın sakıncası olur mu acaba:(

    YanıtlaSil
  30. zeynep hanım sakıncası yok. hatta lavanta çayı regl ağrılarını tamamen ortadan kaldırır ancak bir hafta öncesinde kullanmaya başlarsanız.

    YanıtlaSil
  31. maydanoz kürü ile lavanta kürünün başlangıç günü aynı mıdır? ben 20 ekimde maydanoza başlasam lavanta kürüne bugün başlıyorum uygun olur mu?

    YanıtlaSil
  32. hacer hanım aynı gün başlanıyor. bir gün sorun olmaz, şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  33. içelim güzelleşelim dedikleri aslında bu :))

    YanıtlaSil
  34. haklısınız seyda hanım:) şifa olsun.

    YanıtlaSil
  35. Kozmik Bakım merhaba; lavanta kürüne bir kaç gecikmeyle başladım...sormak istediğim içme saati pek anlayamadım :( .... yemekten sonra iki saat geçtikten sonra herhangi bir saat mi...mesela uykuya gitmeden öncesi de olabilir mi? hem kolay uyumaya da faydalı olabilir ...

    YanıtlaSil
  36. sevgili filiz 2 saatten kasıt açlık derecesi aslında. yani aç olduğunuz sürece yatmadan once de içebilirsiniz. ben de aynı şekilde uyguladım. yatmadan iki saat once yemeyi kestim ve lavanta çayımı içip uyudum. gerçekten rahat bir uyku sağlıyor. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  37. Merhaba ben de bu lavanta kürünü yapmıştım ilk 15 gün daha sonrasını yapmadım haftada 3 4 gün olan kısmını çünkü ne kadar devam edilcek anlamadım ömrümüzün sonuna kadar içsek mi ki :) bu arada bnm sivilce problemim var lavantayı ilk 1 hafta kullandıktan sonra epey söndü bırakınca çok artmaya devam etti bu sivilce konusunda önericeğiniz başka şeyler var mı?

    YanıtlaSil
  38. elbette. sivilcelere bitkisel çözüm katedorisine mutlaka bakın. her iki bitki de oldukça etkilidir. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  39. merhaba kozmik bakım paylaştığın faydalı bilgiler için çok teşekkür ediyorum her konu da bizleri bilgilendiriyorsun. Benim sormak istediğim, sedef hastalığı var ve genel olarak sedefin karaciğer rahatsızlığından kaynaklanmadığı söyleniyor acaba lavantanın faydası olur mu ki karaciğerden kaynaklanmadığı için pek faydası olacağını düşünmüyorum açıkcası. Bu konu da bir bilgin var mı? Beni bilgilendirebilirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  40. sevgili rümeysa sedef için mutlaka alkali su başlığındaki 3. maddeyi uygulayın. en çabuk sonuç alabileceğiniz uygulama bu olur. şifa diliyorum:)

    YanıtlaSil
  41. 1 haftadır alkali su içiyorum günde 2.5 lt 2.5 çay kaşığı karbonat tam emin olmadan birşey söylemek istememiştim ama sanki hafifleme var gibi geldi ama emin olamadım belki bana öyle geliyor demiştim ama çok mutlu oldum şu anda iyiki varsın :)

    YanıtlaSil
  42. çok güzel sevgili rümeysa, bu daha başlangıç sayılır:)

    YanıtlaSil
  43. Merhaba..
    Cene bölgemde akne var ve dermatologun yazdigi ilaci kullandigimda gecsede tekrar cikiyor bir süre sonra..
    Lavanta kürünü hormonal sorununumdan dolayida kullanirsam etkisini görürmüyüm ? Ve hangi tarihte baslarsam etkisini görürüm..
    Tesekkürler simdiden..

    YanıtlaSil
  44. sevgili gül hormone problem için kesinlikle hayıt çayını öneririm. yeni ayda yani 30-31 ocakta başlayıp uzun sure devam edin.
    akneleriniz için de kudret narı yağını tavsiye ederim. her ikisine kategoriler bölümünden ulaşabilirsiniz. şifa diliyorum:)

    YanıtlaSil
  45. kozmikcim ben hep lavanta kaynamaya başlayınca ocaktan alıyodum tadı acıdığı için
    yanlış mı yapıyorum acaba? öyle etkisi olmaz mı

    YanıtlaSil
  46. sevgili bukem kaynatılmıyor zaten. ocaktan aldığınız kaynar suya lavantaları katıp, ağzı kapalı olarak demlemeye bırakın. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  47. tamamdır artık öyle yapıcam çok teşekkürler kozmikcim
    pardon bu arada yanlış yere yazıp bi de üste çıkmaya çalışıyorum :D :D

    YanıtlaSil
  48. merhabalar :) ben bi konuda sizden yardım almak istiyorum yüzümde sivilce diyemeyiz fakat pıtırcıklar var sıkınca yağ gibi bişeyler cıkıyo ve sıkıncada iz yapıyo ayrıca gecmişteki sivilcilerimin izleri var duru bi yüz istiyorum fakat nasıl ? öneriniz varmı acil cevap :) ??

    YanıtlaSil
  49. yağlar konusunda yardımcı olabileceğimi sanmıyorum malesef sevgili yasemin. fakat sivilce izleri için aynısefa kremi ya da eczanelerde bulabileceğiniz sudocrem i kullanabilirsiniz. ayrıca bu yağları kendiniz sıkmak yerine bir uzmana göstermenizi tavsiye ederim. özellikle büyüyen ay fazında ve oğlak, aslan, koç ve boğa günlerinde cildinize dokunmayın. izler kalıcı olur.

    YanıtlaSil
  50. Hep saç hemde cilt sorunum var lutfen yardım edin

    YanıtlaSil
  51. sevgili banu biraz daha detaylı yazabilir misiniz problemi?

    YanıtlaSil
  52. bu kürüde deniyeceğim 32 yaşındayım bitmedi gitti şu sivilceler kaç dr gittim netten kürler denedim ama nafile şu meşur sivilce ilaçını bile kullandım 6 ay boyunca 2 sene iyiydi sonra eskiye döndük :( inşallah taze lavanta bulurum aktarlarada pek güvenemiyorum alıp ilk uygun günde başlıyacağım inşallah şifa olur

    YanıtlaSil
  53. birde normal çay demler gibi yapsak olmazmıki altta sıcak su üste demlik te

    YanıtlaSil
  54. sevgili merve, tarifteki gibi uygulayın. birde kudret narıyla ilgili yazımı okuyun mutlaka. birçok pahalı üründen daha etkili olduğuna bizzat şahit oldum. şifa diliyorum:)

    YanıtlaSil
  55. Merhaba, öncelikle uzun zamandır yazılarınızı begenerek takip ediyorum.
    ben 27 yasındayım ve ergenlikten bu yana bi çok sivilce tedavisi gördüm ve son yıllarda baya iyi durumdaydım. taa ki gecen sene cenemde biranda yayılan sivilceler olana dek.agrılı ve kistik şekildelerdi. tam 1 senedir bunla bogusuyorum.
    neyse sizin söyledkleriniz dogrultusunda lavanta kürünü uyguladım ilk 15 gün. daha sonra haftada 3-4 kez olmak üzere 2 hafta daha devam ettim. ve suan bıraktım 3-4 gün oldu. ancak dün gece bianda küçük,beyaz uclu sivilceler(10-15 adet) cıktı tekrar cenemde. suan ne yapmamı önerirsiniz küre devam etmelimiyim?
    (biraz uzun oldu kusura bakmayın ama sizede dogru bilgi aktarmak istedim)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  56. sevgili yağmur çok teşekkür ederim:)
    anladığım kadarıyla eskisinden daha küçük sivilceler bunlar. bu, kürün işe yaradığını fakat yeterli olmadığını düşündürüyor. çayı şimdilik bırakın. 14 nisanda kürü tekrarlayın fakat maydanoz kürüyle birlikte uygulayın. inatçı sivilceler için önerilen şekli bu zaten. şifa olsun diyelim şimdiden:)

    YanıtlaSil
  57. sevgili kozmik bakım, ben de çok teşekkür ederim.
    Evet eskiden çok derinden,ağrılı,kistik sivilcelerdi. bu seferkiler çok sayıda fakat minik beyaz uçlular.
    Önerilerinizi dikkate alıcam.
    sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  58. en önemli kısmı hallolmuş sevgili yağmur. sadece yüzeyde bir miktar kalmış. bundan sonrası çok kolay görünüyor:)

    YanıtlaSil
  59. merhaba, demlememiz gereken lavanta bildiğimiz şu tohum şeklinde olan mı?

    YanıtlaSil
  60. evet sevgili safi naz. küçük tomurcuklar biçiminde de diyebiliriz.

    YanıtlaSil
  61. Sevgili kozmik bakım lavanta kurunu on beş gün yaptım ama lekeler. Olduğu gibi duruyor şimdi ne yapmalıyım ara verip mi tekrar baslamaliyim yoksa hiç ara vermeden devam mi etmeliym yardım lütfen

    YanıtlaSil
  62. ara vermeniz gerekir sevgili özlem, ayva çekirdeği ve maya maskelerini de uygulayın. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  63. Sevgili kozmik bakım lavanta kürü için bu aralar en uygun tarih hangisi acaba? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  64. hemen başlayın sevgili lsmsrckii. ana sayfada var şu an ilgili yayın fakat görselinde ısırgan olduğu için dikkatinizden kaçmış olmalı. şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
  65. sevgili kozmik bakım ben lavanta kürünü iki hafta kullandım sonra ara verdim küçülen ay fazında yine kullanmaya başladım. küçük küçük sivilceler çıktı bende acaba iyileşiyormuyum ondanmı böyle oldu yoksa ters etkimi yaptı merak ettim.

    YanıtlaSil
  66. bu bizim beklediğimiz bir şey zaten sevgili kübra, endişelenmeyin. yorumlarda da bahsedilmişti daha once. vakit bulduğunuzda mutlaka okuyun. şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  67. verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim :) lavantayla alakalı bütün yazı ve yorumları okudum. lavanta tam bir şifa kaynağı :) umarım banada iyi gelir. bir sorum daha olacaktı ben sacıma maya maskesi yapıyorum yıkadıktan sonra kokusu hiç geçmiyor bunun bir çözümü varmı?

    YanıtlaSil
  68. yine lavanta çayı ile son durulama çözüm olabilir sevgili kübra. çayı yerine daha pratik olarak yağını da kullanabilirsiniz. bir bardak suya birkaç damla lavanta yağı yeterli olur.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  69. çok teşekkür ederim kozmik bakım sayende bilgimiz artıyo iyiki varsın :)

    YanıtlaSil
  70. her gördüğümü deniyorum ya çok güzel şeyler bunlar :) lavanta çayı içmeye 3 gün önce başladım sonuçları farkeder etmez paylaşacağım sizlerle inşallah :) bi de, içerken yanında kraker falan yedim ben yemesem daha mı iyi?

    YanıtlaSil
  71. şaka yaptığınızı düşünmek istiyorum sevgili ayşegül :)

    YanıtlaSil
  72. utandım şimdi :) düzeltiyorum onu :)

    YanıtlaSil
  73. ben bu lavanta kürünü cildimdeki pütürler için kullanmaya başlamıştım fakat cildimdeki rahatsızlık dahada arttı. hiç sivilce cıkmazdı cildimde sivilce patlaması yaşıyorum su an:( ne yapmam gerek. acaba bu kürün bi etkisimi??? ayrıca b u kürü 15 gün uyguladıktan sonra bir hafta aramı veriyoruz yoksa sürekli kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  74. merhaba kozmik bakım öncelikle bu faydalı bilgiler iççin çok teşekkür ederim. ben lavanta kürünü cildim için kullanmaya başlamıstım. cildimde pütürlükler vardı. kullanmaya başladıktan sonra bu pütürlerin dahada arttiğını gözlemledim ve sivilce çıkmaya başladı normalde sadece adet günlerime yakın bir iki tane cıkardı ama su an cok fazla:( kürün etkisi olabilirmi??? ayrıca lavanta kürünü 15 gün uyguladıktan sonra 1 hafta ara verip tekrar kullanmaya başlayacakmıyız yoksa bırakacakmıyız? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  75. sevgili selma rica ederim, güle güle kullanın, en yüksek faydayı görün inşallah her birinden:)
    bir haftalık aradan sonar yazımda da belirttiğim gibi ikinci uygulamayı yapın. sivilcelerin artması normal. bizim göremediğimiz cilt altında olgunlaşmayı bekleyen sivilceler bir an once atılıyor. tamamen temizlenmesi dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  76. Merhabalar. Ben 9 yıldır sivilce sorunu yaşıyorum. 21 yaşındayım. Her türlü tedaviyi denedim. Antibiyotikte dahil fakat sadece 3 ay dayanabildim. 2 gün önce yine dermatolaga gittim fakat son çarem antibiyotik olduğunu söyledi. Bu eziyete katlanamam tekrardan. Kürleri daha önce hiç denemedim. Sivilcelerim kırmızı lekeler bırakmaya başladı. Bu yazilarinizla ümitlendim. Maydanoz artı lavantaya baslayacagim. Önerebileceginiz başka şeylerde var mı acaba.? Şimdiden çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  77. sevgili merve, kğrleri uygularken bol su için öncelikle. kudret narı yağını da dıştan uygulayın. ilgili konu blogta mevcut. maydanoz ve lavanta kürünü uyguladıktan sonar alkali suya başlamanızı öneririm. 3. maddeyi uygulayın 4 hafta kadar, ardından 1. maddeyle devam edin. bu bedenizdeki toksinlerden arınmanızı sağlar. şifa diliyorum, güzel haberlerinizi bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  78. Çok teşekkür ederim bugün basladım. İnşallah güzel haberleri vereceğim :)

    YanıtlaSil
  79. küre bugün başlıyoruz değil mi

    YanıtlaSil
  80. kozmik bakım birşey sormak istiyorum şimdi 15 gün bu lavanta çayını içtikten sonra 1 hafta ara verip de mi yine aynı şekil haftada 3-4 gün içmeye devam ediyoruz yoksa ara vermeden 15 gün bitiminde hemen mi devam edicez ben orayı kaçırdım bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  81. sevgili diana başlayabilirsiniz evet. iki haftalık lavanta küründen sonra ara vermeden fakat dediğiniz gibi aralıklarla yani hafta da 3-4 kez devam edebilirsiniz. iki hafta da böyle kullanıp haftada 1-2 ye düşürün. bu şekilde azaltarak sonlandırın. şifa olsun.

    YanıtlaSil
  82. cevabınız için teşekkür ederim dün başladım küre yatmadan 1 kupa fincanı lavanta çayımı demleyim ılık ılık afiyetle içtim inş.şifa görürüm aslında benm pek bir sorunum yok ama sivilce izleri var çene altımda onun için içiyorum ve tabi bir de bu da bir arınma programı olduğu için kaçırmak istemedim tekrar sağolun bilginiz için..

    YanıtlaSil

© 2011 Kozmik Bakım, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena